دستگاه ليبل زن

 

دستگاه ليبل زن

براي كسب اطلاعات از قيمت ها و مشاوره رايگان با ما تماس بگيريد ۰۹۱۲۷۶۸۶۱۳۵ – ۰۹۱۹۹۵۳۶۶۸۳ – ۰۹۳۶۲۳۸۵۳۱۶

در حال حاضر و با توجه به پيشرفت تكنولوژي اكثر فرايندها توسط دستگاه ها و به صورت اتوماتيك و بدون دخالت دست انجام مي شوند.

يكي از وسايلي كه كاربرد فراواني در كارخانه ها و شركت هاي توليد و بسته بندي محصولات دارد،دستگاه ليبل زن مي باشد.به طوري كه محصولات فاقد ليبل بدون اعتبار مي باشند.

در فرايند توليد و بسته بندي محصولات، ليبل زدن دقيق و متناسب با محصول بسيار مهم است.قطعا ليبل زدن به صورت دستي بر روي تعداد زيادي از محصولات وقت بسياري مي گيرد و در همين حين از كيفيت نيز مي كاهد.

دستگاه ليبل زن، مراحل ليبل زدن بر روي هر نوع محصولي را به خوبي انجام مي دهد.شركت ماشين سازي چمران با داشتن تجربه و تخصص بالا در زمينه ساخت و پخش انواع دستگاه ها و تجهيزات صنعتي،كارخانه ها و بسته بندي محصولات فعاليت دارد.

 

شركت ماشين سازي چمران به عنوان مركز فروش دستگاه ليبل زن در كرج فعاليت دارد البته دستگاه هاي بسياري همچون دستگاه ميكسر مايعات،فويل سيل القايي،پركن و ميكسر مايع ظرفشويي و… توليد مي كند.

 

اهميت انتخاب دستگاه ليبل زن

 

ليبل زدن دقيق و كارآمد بخش جدايي ناپذير فرايند توليد و پخش است. وقتي كه برچسب گذاري بصورت درست انجام ميشود ميتواند به سهولت و نرمي به فرايند توليد كمك كند.

 

اما به همان انداز اگر ناكارآمد باشد ميتواند زمان و پول كسب و كارتان را تلف كند. گرچه گزينه هاي مختلفي براي كاربران وجود دارد، اما گزينه هايي كه استفاده از آن آسان و هزينه مالكيت آن پايين باشد و همچنين كارآمد نيز باشد محدود است.

 

ليبل ها ميتوانند شامل اطلاعاتي مثل: متن، شماره سريال، باركد، باركد ۲D، باركد QR، آدرس، اشكال گرافيكي و چيزهاي بيشتري را براي شما به روشي دقيق و مقرون به صرفه به چاپ برسانند.

 

ما اين كار را براي شما به شيوه اي انجام مي دهيم كه چند فايده براي شما دارد. اول اينكه به شما كمك مي كنيم ضايعات را به حداقل برسانيد. در درجه بعدي باعث ميشويم خطا و هزينه نيروي انساني (اپراتوري دستگاه) پايين بيايد و تمركز شما روي كار اصلي تان باشد.

 

همچنين سازگاري نيز مهم است. با توجه به صنعت و خط توليد شما ما يا دستگاهي سازگار با نيازتان ميسازيم يا ليبل چسبان هايي كه منطبق با نيازتان هستند را در اختيارتان ميگذاريم.

 

 

 

دستگاه ليبل زن

تفاوت بين ليبل زن و قيمت زن چيست؟

 

اين دو دستگاه در نحوه كاركرد و عملكرد خود داراي تفاوت هايي مي باشند. ليبل زن دستگاهي جهت چاپ و اطلاعات دار نمودن ليبل ها مي باشد كه در برند هاي متفاوت در حال توليد مي باشد .

 

ليبل در لغت به معناي برچسب يا اتيكت ميباشد و در فرهنگ بسته بندي به معناي برچسبي ميباشد كه معرف كالا و مشخصات آن است .

 

همانطوري كه ميدانيد ليبل ها در صنعت بسته بندي به دسته هاي مختلفي تقسيم ميشوند :

ليبل پشت چسبدار

 

    ليبل پشت چسبدار شيت

    ليبل پشت چسبدار رول

 

ليبل OPP

 

ليبلي است كه از جنس پلي پروپيلن ميباشد (oriented polypropylene )  كه بيشتر در مورد نوشابه و آب معدني استفاده ميگردد .

 

-اين نوع ليبل ، ليبل زن خاص خود را كه به ليبل زن OPP معروف است نياز دارد

 

– قيمت تمام اتوماتيك اين دستگاه نسبت به ليبل زن پشت چسبدار خيلي بالاتر ميباشد ، ولي ليبل آن ارزانتر است

 

– لازم به ذكر ميباشد كه در اين نوع ليبل به محض آسيب ديدن ليبل ، ليبل از ظرف جدا شده و ديگر اثري از نام توليد كننده باقي نمي ماند ، در حاليكه در ليبل پشت چسبدار ليبل به محكمي بدنه ظرف چسبيده است و جدا شدن آن به سختي ميباشد .

 

-البته در مورد خطوط با تيراژ بالا مثل آب معدني يا نوشابه يا مشابه آن استفاده از ليبل پشت چسبدار به علت تيراژ خيلي بالا مقرون به صرفه نيست.

 

 

 ليبل اسليو ( sleeve shrink )

 

يك ليبل حرارتي ميباشد كه با حرارت ديدن خود را به شكل ظرف در مي آورد و در واقع با حرارت جمع ميشود .

 

– قيمت تمام اتوماتيك اين دستگاه نسبت به ليبل زن پشت چسبدار خيلي بالاتر ميباشد .

 

– لازم به ذكر ميباشد كه در اين نوع ليبل به محض آسيب ديدن ليبل ، ليبل از ظرف جدا شده و ديگر اثري از نام توليد كننده باقي نمي ماند و در حاليكه در ليبل پشت چسبدار ليبل به محكمي بدنه ظرف چسبيده است .

 

 

انواع ليبل پشت چسبدار از نظر جنس ليبل

 

ليبل پشت چسبدار كاغذي

 

اين نوع ليبل از جنس كاغذي بوده و از ارزانترين ليبل ها يا برچسب ها محسوب ميشود .

 

ليبل پشت چسبدار PVC

 

ليبل هاي پي وي سي در واقع به كليه ليبل هاي مقاوم سفيد رنگ پلاستيكي كه دربر گيرنده متريال

 

مقاومت بيشتري از ليبل كاغذي با ماندگاري چاپ به مراتب بالاتر وجود داشته باشد يا بسته بندي مربوطه در محيط مرطوبي نگهداري ميشود و رطوبت باعث از بين رفتن ليبل كاغذي ميگردد

 

-در هنگام پاره كردن اين ليبل به خوبي متوجه جنس آن ميشويد و مانند شكل زير ليبل PVC به سختي و مانند پلاستيك پاره ميشود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.