همه چيز در مورد خريد پيانو

همه چيز در مورد خريد پيانو

خريد پيانو 

همه چيز در مورد خريد پيانو
خريد پيانو يكي از حساس ترين خريد در بين انواع ساز ها مي باشد. همان طور كه ميدانيد با افزايش برند هاي تقلبي كمي انتخاب پيانو مناسب سخت مي شود. از طرفي پيانو داراي انواع متفاوتي مي باشد كه هر يك از اين انواع براي كاربردي خاص و براي افرادي خاص در سطوح كاري مختلف طراحي و توليد شده اند. به همين دليل براي تهيه يك پيانو دو چالش مهم در پيش رو داريم. نخست آنكه بايد تمامي خصوصيات و ويژگي هاي يك پيانو خوب را شناسايي كنيم و دوم آنكه بايد به اين نكته توجه داشته باشيم كه با توجه به شرايط ما،سطحي كه در آن هستيم و اهداف ما، چه نوع پيانويي مي تواند مهم باشد. به همين دليل بايد به يك راهنماي مناسب جهت خريد پيانو اتكا كنيم. البرز پيانو در اين مقاله سعي مي كند تمامي نكات لازم را در اين خصوص عنوان نمايد. در ادامه اين مطلب با ما همراه باشيد.
تلفن تماس : 09124908647

نكات مهم در خريد پيانو

نكات مهم در خريد پيانو كه حتما بايد پيش از خريداري و تهيه اين ساز مد نظر داشته باشيد. اين موارد در اين مقاله توسط كارشناسان البرز پيانو براي شما شرح داده خواهد شد تا به اين ترتيب بتوانيم به شما در اين مورد كمك كنيم. شما مي توانيد از طريق پل هاي ارتباطي مشخص شده در سايت با كارشناسان و متخصصان ما در البرز پيانو تماس حاصل نماييد و از جزئيات تمامي خدماتي كه در اين مجموعه به شما ارائه مي شود با خبر شويد. همچنين شما مي توانيد از همين طريق با مشاوران و اساتيد راهنماي ما در ارتباط باشيد و تمامي موارد لازم و اطلاعات لارم در خصوص خريد پيانو را به اين واسطه به دست آوريد. آنگاه شما مي توانيد با خيالي كاملا آسوده اقدام به تهيه ساز مورد نظر خود و متناسب با رنج فعاليت خود كرده و از نظر مالي و همچنين از نظر كيفيت بهترين ساز را تهيه نماييد.
البرز پيانو در اين بخش به بررسي و معرفي 10 مورد از مهم ترين نكاتي كه در حين خريد پيانو بايد حتما مد نظر قرار دهيد مي پردازد. شما مي توانيد با مطالعه اين بخش و آشنايي با اين ده موردي كه در ادامه ذكر مي كنيم نسبت به يك خريد مطمئن اقدام نماييد. توجه ويژه به اين نكته داشته باشيد كه انتخاب ساز صحيح بسيار مهم است. بسياري از افراد با كارگاه هاي غير مجاز اقدام به طراحي و توليد ساز هاي غير استاندارد كرده تا از اين علاقه افراد به ساز ها سو استفاده نمايند. لذا اگر شما به دنبال خريد پيانو هستيد بايد حتما مهم ترين نكات توصيه شده براي يك خريد امن را مد نظر قرار بدهيد.
 
  1. شركت توليد كننده : به گزارش اساتيد راهنماي البرز پيانو مي توان گفت كه از مهم ترين نكات بسيار ضروري در خريد پيانو حتما بايد به اين نكته مهم اشاره داشت كه شركت توليد كننده و همچنين كشوري كه در آن ساز مورد نظر يعني پيانو، مونتاژ و توليد مي شود را حتما بشناسيد،البته بايد نسبت به شركت هاي توليد كننده معتبر و كشور هاي سازنده معتبر آگاهي كامل داشته باشيد. براي اينكه شما بتوانيد آگاهي خود را در اين خصوص كامل نماييد تا بتوانيد راحت تر به شناسايي يك ساز خود برسيد شما ابتدا بايد با متخصصان اين امر در خصوص بهترين برند ها مشورت نماييد و يا نسبت به اين موضوع با مطالعه تمامي برند و براي خريد پيانو اقدام نماييد.
  2. اصل يا تقلبي بودن برند پيانو در حين خريد پيانو : حتما مي دانيد زماني كه استقبال از كالايي زياد مي شود اقدام به توليد آن توسط افراد سود جو نيز زياد مي شود و زماني كه در توليد يك كالا يك برند بسيار محبوب مي شود افرادي براي سود جويي از روي آن برند محصولات تقلبي را توليد و سعي مي كنند با همان نام به مردم ارائه بدهند. از همين رو توجه به تقلبي(fake) نبودن برند ساز بسيار اهميت دارد. به عنوان مثال برخي از شركت هاي سودجو  اقدام به ثبت برند هاي نزديك به نام برندهاي مطرح جهان با اختلاف چند حرف و شباهت زياد در لوگو مي نمايند  كه تشخيص اين موضوع توسط كارشناس مجرب پيانو امكان پذير مي باشد. اگر در خريد پيانو به اين نكته توجه نفرماييد مي تواند براي شما عواقب مالي بدي به همراه داشته باشد.
  3. بررسي سالم بودن ساز : نكته اي بسيار مهم در خريد پيانو بررسي اين موضوع مي باشد كه ساز بايد از هر نظر سالم باشد. وجود برخي معايب در ساز مي تواند از كيفيت كار و اجراي ساز بكاهد. بنابراين بايد تمامي قسمت هاي مهم ساز را مورد بررسي قرار دهيد. براي شرح بهتر و واضح تر مي توانيم بگوييم نكته مهم در اين امر عدم وجود ترك يا آثار ضربه در قسمت هاي مهم و حساس ساز مي باشد. قسمت هايي مثل:(sound bord)صفحه رزنانس،(pine block)محفطه نگهدارنده پين ها،(Deck) ستونهاي چوبي زير پين بلاك و (structure) صفحه چدني. براي اينكه كيفيت ساز شما به بالاترين حد خود برسد و مشكلاتي براي آن پيش نيايد شما بايد در حين خريد پيانو به اين نكته مهم توجه ويژه اي داشته باشيد.
  4. عدم وجود خط و خش هاي عميق خصوصاً در سازهاي كاركرده در قسمت فريم يا چارچوب بيروني سازي.
  5. كلاويه ها بايد نسبت به هم كاملاً منظم و همسطح قرار گرفته و فاصله بين كلاويه ها بايد كاملا برابر باشد. اين مورد نيز از مهم ترين نكات در حين خريد پيانو مي باشد كه بايد حتما به آن توجه كرده و از آن غافل نشويد. 
  6. از ديگر اقدامات براي خريد پيانو بايد بعد از فشار دادن يك كلاويه بايد كليه اقدامات مكانيكي كه توسط action  پيانو صورت مي‌گيرد با كمترين سر و صدا بوده و رفتار مكانيكي كليه چك و ها و دمپر ها اعم سرعت اصابت چكش بي سيم، فاصله اي كه چكش در زمان پايين  نگه داشته شدن كلاويه از سيم دارد، برگشت چك كش و همچنين عملكرد صحيح دمپر ها بايد در تمام كلاويه ها و قسمت هاي action  برابر باشد.
  7. نوك تمامي  پين هاي ساز كه سيم به دور آنها پيچيده شده بايد نسبت به هم كاملا هم سطح بوده و هيچ گونه آثار ضربه يا ساييدگي شديد روي آنها نباشد و همچنين مي توان هم جهت بودن پين ها از لحاظ قرار گرفتن لبه ها( پره ها) را از ويژگي هاي يك ساز سالم دانست.به اين ترتيب يك خريد مطمئن خواهيد داشت. فراموش نكنيد اگر راهنمايي داريد حتما براي خريد پيانو با خود ببريد.
  8. رنگ سيم ها در قسمت بم ساز  كه از جنس برنج مي باشد و قسمتهاي مياني و زير ساز  كه نقره اي رنگ هستند بايد كاملا براق، و عاري از هرگونه اكسيده شدن و تغيير رنگ باشد.
  9. در حين خريد پيانو به اين نكته توجه فرماييد كه چكش ها بايد در يك سطح و كاملاً منظم نسبت به هم قرار داشته باشند.
  10. در صورت عدم آگاهي و تخصص لازم حتما از وجود يك متخصص مجرب تحت عنوان كارشناس خريد پيانو  استفاده نماييد زيرا كارشناس تجربه لازم را در اين خصوص دارد و در صورت بروز هرگونه مشكل بايد جوابگو باشد.

تلفن تماس : 09124908647
خريد پيانو از البرز پيانو

البرز پيانو بزرگ ترين و يكي از معتبرترين مراكز خريد پيانو در كرج مي باشد كه خدمات خود را به سراسر ايران ارائه مي دهد. در اين مقاله سعي مي كنيم علاوه بر ارائه راهنمايي مناسب جهت انجام يك خريد مناسب به شما نكاتي را در اين خصوص ارائه دهيم كه كاربردي باشد. لازم به ذكر است شما مي توانيد پيش از مطاعه كامل اين مقالع هم اكنون از طريق پل هاي ارتباطي مشخص شده، با كارشناسان ما تماس بگيريد و تمامي اطلاعات لازم را در زمينه اين ساز به دست آوريد، چرا كه مشاوره هاي ما كاملا رايگان مي باشد و پس از برگذاري مشاوره هاي رايگان تلفني و يا حضوري نسبت به خريد پيانو مد نظر خود اقدام نماييد. البرز پيانو علاوه بر ارائه پيانود به شما در آموزش پيانو و همچنين آموزش نحوه صحيح كوك و رگلاژ پيانو نيز كمك مي كند و شما مي توانيد در تمامي اين زمينه ها روي ما و مشاوران و كارشناسان مجرب فروش ما حساب كنيد. معرفي بهترين ساز ممكن براي شما به نسبت جايگاهي كه در مسير موسيقي داريد و همچنين مشاوره در زمينه تمامي خصوصيات مهمي كه مي تواند به شما و موفقيت شما در زمينه موسيقي و نواختن اين ساز كمك كند و در نهايت كمك به شما در خريد پيانو مورد نظر و مطابق با سليقه شما، همگي در البرز پيانو در اختيار شما خواهد بود.

مركز خريد پيانو

پيش از بررسي نكات مهم و ارائه راهنمايي مطمئن در خصوص خريد پيانو ابتدا به معرفي خدماتي خواهيم پرداخت كه در البرز پيانو به شما عزيزان ارائه مي شود. شما مي توانيد در ادامه اين بخش با تمامي خدماتي كه ما در البرز پيانو به شما عزيزان ارائه مي دهيم آشنا شويد. سپس مي توانيد تنها با يك تماس و يا با مراجعه حضوري هر يك از خدمات ما كه مورد نياز شما مي باشد را انتخاب كرده و از ما بخواهيد. لازم به يادآوري مجدد مي باشد كه ما براي ارائه مشاوره هاي خود در خصوص آموزش پيانو، كوك و رگلاژ پيانو و همچنين مشاوره هاي لازم در خصوص خريد پيانو هيچ وجهي را شما دريافت نمي كنيم. بلكه خدمات مشاوره اي خود را به صورت كاملا رايگان در اختيار شما قرار مي دهيم تا بتوانيم به شما در يك انتخاب درست و مطمئن كمك نماييم. در ادامه با ما همراه باشيد تا برخي از مهم ترين خدمات قابل ارائه در البرز پيانو را بشناسيد.
  • ارائه مشاوره هاي رايگان : يكي از خدمات مهم ما در البرز پيانو ارائه مشاوره هاي رايگان به شما عزيزان در تمامي زمينه هاي خريد و فروش پيانو مي باشد و همچنين در تمامي حوزه هاي مرتبط با پيانو. شما مي توانيد به راحتي با مشاوران ما ارتباط گرفته و در تمامي زمينه هاي مورد نظر خود اعم از خريد پيانو و يا فروش پيانو خود با كارشناسان ما ارتباط برقرار نماييد.
  • خدمات مربوط به خريد پيانو : اگر شما يكي از افرادي هستيد كه تمايل به تهيه اين ساز داريد مي توانيد از طريق ما به خواسته خود برسيد. اگر در ابتداي مسير يادگيري اين ساز باشيد مي توانيد ابتدا از مشاوره هاي ما بهره ببريد و اگر به عنوان يكي از افرادي كه به دنبال ارتقا ساز خود هستيد و شناخت كافي از اين ساز محبوب را داريد مي توانيد با ما در ارتباط باشيد و خريد موفق و امن خود را به كمك كارشناسان ما به انجام برسانيد.
  • خدمات مربوط به فروش پيانو : در اين مجموعه علاوه بر آنكه شما مي توانيد نسبت به خريد پيانو خود اقدام نماييد مي توانيد در صورت تمايل كار فروش پيانو خود را نيز به كارشناسان ما بسپاريد تا يك فروش موفق به گونه اي كه هم خريدار از اين خريد راضي باشد و هم شما به عنوان فروشنده جنس خوب خود را به فروش برسانيد. ما به صورت شبانه روزي براي انجام اين امور وقت مي گذاريم و پس از كسب اطلاعات مورد نياز از سازي كه شما مي خواهيد به فروش برسانيد عمليات فروش پيانو شما را به شكلي مطلوب پيش خواهيم برد. به اين ترتيب به افرادي كه در پي خريد پيانو هستند نيز كمك مي كنيم.
  • آموزش پيانو : در البرز پيانو شما مي توانيد به صورت كاملا حرفه اي و زير نظر بهترين استايد مجرب نوازنده پيانو آموزش پيانو را ببينيد. براي اين دوره ها زمان زيادي گذاشته مي شود تا تمامي علاقه مندان بتوانند به راحتي ثبت نام كرده و مراحل آموزشي خود را كامل كنند. همچنين از همين مركز خريد پيانو مي توانيد ساز خود را نيز خريداري كرده و در زمينه موسيقي و به خصوص نواختن پيانو گامي بزرگ برداشته و به موفقيت هاي مورد نظر خود برسيد. البرز پيانو در اين زمينه در كنار شما خواهد بود و آموزش پيانو يكي ديگر از خدماتي مي باشد كه شما در اين مجموعه مي توانيد آن را در اختيار داشته باشيد.
  • كوك و رگلاژ پيانو : يكي ديگر از خدماتي كه البرز پيانو به شما ارائه مي دهد خدمات مربوط به كوك پيانو و رگلاژ پيانو شما مي باشد. شما مي توانيد اين دو كار بسيار مهم و ضروري را به ما بسپاريد. همچنين علاوه بر خريد پيانو و يا آموزش پيانو در البرز پيانو شما مي توانيد كوك پيانو و رگلاژ پيانو را نيز در البرز پيانو آموزش ببينيد تا علاوه بر افزايش و ارتقا توانايي هاي خود در كوك پيانو خود بتوانيد اين كار را براي ديگران نيز انجام دهيد و حتي از اين راه به درآمد زايي نيز برسيد. تمامي مراحل آموزشي ما زير نظر افراد و اساتيد مجرب براي شما به صورت صفر تا خواهد بود.
با خدمات قابل ارائه البرز پيانو آشنا شديد و حالا مي توانيد نسبت به هر يك از اين خدمات كه نياز داريد اقدام به ثبت نام نماييد و يا از طريق پل هاي ارتباطي مشخص شده براي شما نسبت به خريد پيانو و يا فروش پيانو خود اقدام نماييد. در ادامه سعي مي كنيم سه مورد از مهمترين مواردي را كه مي تواند به شما در يك خريد بسيار خوب كمك كند را ارائه دهيم و شرح مختصر توضيحي نيز براي هر يك از اين موراد در اختيار شما قرار دهيم. با البرز پيانو در ادامه اين مقاله همراه باشيد.

خريد پيانو

اگر شما در پي خريد پيانو هستيد بايد يك سري نكات بسيار مهم را در اين خصوص بدانيد تا بتوانيد يك خريد مطمئن و امن و با صرفه را تجربه نماييد. ما در مقاله اي كه پيش از اين براي شما آماده كرده ايم مطالب مفيدي را در خصوص تهيه انواع پيانو ارائه داديم كه در آن شرح تمامي موارد را ذكر كرده و در انتهاي اين مقاله لينك دسترسي به آن را در اختيار شما عزيزان قرار خواهيم داد. اما در اين بخش به سه مورد از مهم ترين مواردي كه مي تواند به شما در خريد پيانو كمك كند اشاره مي كنيم و پس از ذكر توضيحاتي مختصر در اين خصوص شما را به صفحه اصلي كه اطلاعات جامع و كاملي در آن ذكر شده است راهنمايي مي كنيم. با ما در ادامه اين مقاله همراه باشيد.
  1. برند پيانو : از مهم ترين نكاتي كه در خريد پيانو بسيار مهم مي باشد، برند پيانو مي باشد. اين مسئله تا حد بسيار زيادي مي تواند به شما در يك خريد مطمئن كمك كند. اگر شما يك برند خوب را تهيه نماييد در نواختن، كوك و رگلاژ كردن آن و همچنين در روند آموزشي خود و در نهايت در هزينه اي كه انجام داده ايد دچار هيچ مشكلي نخواهيد شد و همه چيز براي شما خوب پيش خواهد رفت. به همين دليل در خريد پيانو برند بسيار مهم مي باشد. اما براي آگاهي از بهترين برند هاي ممكن براي پيانو بايد چه كرد؟ در ادامه به عنوان سومين مورد از مهم ترين نكاتي كه بايد در حين تهيه پيانو به آن توجه كنيد اين موضوع را شرح خواهيم داد و شما را در اين زمينه راهنمايي خواهيم كرد.
  2. مركز خريد پيانو : اگر شما اطلاعات چنداني از برند هاي معتبر در زمينه توليد و ساخت پيانو نداريد جاي هيچ نگراني نيست. شما مي توانيد با مراجعه به معتبر ترين مراكز خريد و فروش پيانو، يك ساز با كيفيت بسيار مناسب را تهيه نموده و پس از خريداري آن از خريد خود لذت ببريد. اين مراكز معتبر خريد و فروش پيانو معمولا بهترين برند هاي ممكن را در اختيار شما قرار م دهند. يكي از اين مراكز مهم البرز پيانو مي باشد كه علاوه بر ارائه بهترين برند ها مشاوره هاي لازم جهت خريد پيانو را نيز به شما ارائه مي دهد تا بتوانيد خريدي بسيار مناسب و مطمئن داشته باشيد.
  3. استفاده از مشاوره هاي استاد راهنما : اگر شما سابقه اي در خريد پيانو داريد و پيش از اين، اين ساز را داشته و از آن استفاده كرده ايد و يا در زمينه نواختن اين ساز داراي سابقه هستيد كه به راحتي هم مراكز معتبر خريد و فروش پيانو را مي شناسيد و هم بهترين برند هاي قابل ارائه را مي شناسيد. اما اگر تازه كار هستيد و در شروع رسيدن به يادگيري اين ساز قرار داريد حتما آموزش پيانو را نزد يك استاد راهنما مي گذرانيد.بنابراين مي توانيد از راهنمايي ها و مشاوره هاي استاد راهنماي خود در اين زمينه استفاده كنيد تا پيش از خريد پيانو نسبت به بهترين برند هاي و همچنين بهترين مراكز خريد و فروش پيانو اطلاعات لازم را كسب نماييد.
البرز پيانو در اين بخش به ضرورت و اهميت خريد پيانو براي افرادي مي پردازد كه قصد ياد گيري و آموزش اين ساز را دارند. به طور كلي مي توان گفت زماني كه تصميم به ياد گيري ساز بسيار محبوب پيانو را داريد و مي خواهيد به عنوان يكي از نوازنده هاي اين ساز مطرح شويد، اولين و مهم ترين مسله براي شما تهيه پيانو مي باشد. خريد اولين پيانو يكي از تصميم هاي سخت و پيچيده براي مبتديان و يا به اصطلاح افراد تازه كار مي باشد. ساز پيانو نسبت به بسياري از ساز ها قطعا گران تر است و خريد اين ساز كه داراي ظرافت هاي بسياري نيز مي باشد اگر با كيفيت باشد به نوعي يك نوع سرمايه گذاري بلند مدت مي تواند براي شما عزيزان باشد. حتما اين را مي دانيد كه پيانو سازيست كه عمر طولاني دارد به طوري كه براي چند سال مي توانيد با آن بنوازيد و بعد آن را بفروشيد. دقيقا به همين دليل است كه هميشه به شما توصيه مي كنيم بايد خريدي با رعايت كامل استاندارد ها داشته باشيد و حتما قبل از خريد پيانو بايد به صورت كامل درباره قيمت و مدل هاي مختلف پيانو تحقيق كنيد تا بهترين خريد را داشته باشيد.

انواع پيانو در خريد پيانو

همان طور كه مي دانيد پيانو داراي انواع مختلفي مي باشد كه هر يك براي نوعي كاربردي مناسب مي باشد. در حين خريد پيانوشما ابتدا بايد اين را بدانيد كه در چه مرحله اي هستيد. به همين دليل در ابتدا بايد بدانيد جه نوع پيانويي براي شما و سطح شما مي تواند مناسب باشد. براي تعيين نوع پيانو برخي موارد بايد مورد توجه قرار بگيرد از همين رو معمولا با توجه به اينكه شما به چه هدفي پيانو را خريداري مي كنيد و بودجه شما براي خريد و تهيه اين ساز چقدر است نوع پيانو را بايد مشخص كنيد و يا از متخصصان بخواهيد كه براي شما مشخص كنند. اگر پيانو فقط براي سرگرمي و و آموزش پيانو در سطح مبتدي مي خواهيد، خريد يك پيانو الكتريك با قيمت مناسب نيز براي شما كافي است اما اگر قصد نوازندگي پيانو و يادگيري به صورت حرفه ايي وطولاني مدت داريد پيانوي اكوستيگ با كيفيت بيشتر گزينه مناسب تري براي شماست.اين نكته براي شما كه مي خواهيد خريد پيانو داشته باشيد بسيار مهم است كه پيانوهاي مختلف نيازهاي مختلف را برآورده مي كند. حدود پنج نوع پيانوي اصلي وجود دارد كه در فروشگاه هاي موسيقي مي توانيد پيدا كنيد. همه انواع پيانو براي آموزش و نوازندگي كارايي دارند. در ادامه دو مورد از رايج ترين پيانوهايي كه مي توانيد انتخاب كنيد را معرفي مي كنيم.

خريد پيانو آكوستيك

بهترين و با كيفيت ترين نوع پيانو كه ما در حين خريد پيانو آن را به افرادي كه مي خواهند به صورت حرفه اي به اين ساز بپردازند معرفي مي كنيم، پيانو آكوستيك است. صداي پيانو آكوستيك از طريق سيم هاي پيانو توليد مي شود و تمام اجزاي پيانو به صورت جداگانه ساخته و در چارچوب پيانو سوار مي شوند. هيچ گونه صداي الكتريكي ندارد بنابرين صداي بسيار با كيفيت و زيبايي دارد. پيانو آكوستيك را قطعا در كنسرت ها و فيلم ها ديده اييد. دو نوع پيانو آكوستيك وجود دارد كه يك نوع پيانو گرند( بزرگ) و نوع ديگر پيانو ديواري يا عمودي هستند.دو تفاوت اصلي بين اين دو مدل و رشته هاي آن است. پيانوهاي بزرگ يا گرند سيم هاي افقي دارند كه به صفحه كليد متصل مي شوند. اندازه بي نظير اين پيانو آن را به بهترين پيانو از نظر صدا تبديل مي كند. اين امر به اين دليل است كه باعث كاهش ناسازگاري بين سيم ها مي شود. متأسفانه ، اين پيانو گرانترين و حرفه اي ترين مدل پيانو است كه قيمت آن بالاي 400 ميليون تومان است.از طرف ديگر ، خريد پيانو ديواري ( آپرايت) داراي يك قاب عمودي با سيم هاي عمودي است. اين باعث مي شود فشرده تر و همچنين ارزان تر شود. اين پيانو معمولاً در كليساها و ساير مكانهاي عبادت استفاده مي شود. قيمت اين مدل پيانو اكوستيك نيز بالاي 100 ميليون تومان است.

پيانو ديجيتال يا الكترونيك

نكته اي كه بايد در خصوص خريد پيانو ديجيتال يا الكترونيك بدانيد اين است كه اين نوع پيانو در حقيقت چه كاربردي دارد و براي چه افرادي مي تواند مناسب باشد. نوع ديگر پيانو ديجيتال يا الكترونيك است كه در اين مدل از صداي كامپيوتري و الكترونيكي استفاده مي شود و هيچ گونه سيم در آن به كار نرفته است. پيانوهاي ديجيتال متنوع ترين نوع پيانو هستند. اين مدل ها مقرون به صرفه است و به لطف تكنولوژي امروز ،صداي آن نيز عالي به نظر مي رسد. بر خلاف آكوستيك ، هيچ رشته يا چكشي ندارد. بنابراين ، براي تقليد از يك پيانو آكوستيك ، به نمونه برداري ديجيتال متكي است. برخي ازپيانوهاي ديجيتال صداهاي مصنوعي توليد مي كند. به همين دليل به آمپ و استريو احتياج دارد.

خريد پيانو ديجيتال

يكي ديگر از انواع پيانو هايي موجود در بازار پيانو هاي ديجيتال هستند كه خريد پيانو ديجيتال براي افرادي مشخص مي باشد كه در قسمت بالا توضيحات كامل در اين خصوص ارائه شده است. ويژگي هاي صدايي زيادي به پيانوهاي ديجيتال اضافه شده اند كه در مدل هاي مختل اين امكانات متفاوت است. هر چند كه كيفيت صدي پيانو الكتريكي به خوبي پيانو اكوستيك نيست اما تا حد بسير زيادي شبيه به صداي پيانو اكوستيك است. برند هاي زيادي پيانو هاي ديچيتال را توليد مي كنند كه ياماها يكي ز برند هاي معروف در اين زمينه است.

قيمت خريد پيانو

در قسمت بالا به شما در خصوص گران بودن اين ساز اطلاع داديم و بيان كرديم بايد حتما به خاطر اين نكته در خريد پيانو دقيت كافي و لازم را داشته باشيد. پيانو از گران ترين ساز هاي موسيقي محسوب مي شود. اگر بخواهبد پيانوي اكوستيك خريداري كنيد مدل هاي اپرايت يا ديواري در كمترين حالت بالاي 100 مليون تومان براي شما هزينه دارند و پيانو هاي گرند نيز در قيمت هاي بالاي 400 ميليون هستند. اما اگر به اين اندازه بودجه نداريد نگران نباشيد. پيانوي هاي ديجيتال با قيمت هاي بسيار پايين تر وجود دارند كه مي توانيد آن ها را خريداري و يادگيري پيانو را شروع كنيد. با استفاده از تنولوژي، صداي پيانو هاي ديجيتال كاملا شبيه پيانو هاي آكوستيك شده است و تمام ويژگي هاي صدادهي ونوازندگي را براي شنا فراهم مي كند. معروف ترين برند پيانو ديجيتال يا الكتريك، پيانو ياماها است كه مدل هاي محتلفي از پيانو ديجيتال توليد مي كند. برخي از مدل هاي ديجيتال ياماها را در قيمت هاي 8 تا 20 ميليون تومان نيز ميتوانيد خريداري كنيد و مدل هاي حرفه ايي پيانو ديجيتال ياماها تا قيمت هاي 60 و 70 ميليون تومان وجود دارند.  تفاوت هاي مدل هاي پيانو ديجيتال بيشتر در سيستم صدادهي، جنس كلاوه ها و بدنه و ساير موارد است. در جدول زير ليست قيمت برخي از مدل هاي پيانو هاي ديجيتال ياماها كه قيمت هاي مناسب تري دارند را مي توانيد مشاهده كنيد. تا به اين ترتيب بتوانيد خريد پيانو خود را با استعلام صحيح آن انجام دهيد.

معرفي برند هاي معروف براي خريد پيانو

برند هاي مختلفي براي انواع پيانو وجود دارد كه در قيمت ها و كيفيت هاي مختلف پيانو توليد مي كنند. براي خريد پيانو بايد با برند هاي معتبر آشنا شويد تا از خريد خود مطمئن شويد در ادامه چند مورد از معروف ترين و بهترين برند هاي پيانو را معرفي مي كنيم.

خريد پيانو ياماها

Yamaha يك برند ژاپني است كه نه تنها در صنعت پيانو بلكه به طور كلي در موسيقي مشهور است. اين شهرت به دليل محصولاتش با كيفيت و مقرون به صرفه در حوزه ابزارهاي موسيقي است. يكي از ويژگي هاي مشهور ياماها ، يك استاندارد براي پيانو به نام Grared Hammer Standard (GHS) است. GHS ويژگي پيانوهاي ديجيتال ياماها است. نمونه هايي از اين پيانو ها عبارتند از: Yamaha P115 ، DGX-660 و P45. GHS يك ويژگي است كه قصد دارد صداي پيانو ديجيتال را به پيانو آكوستيك نزديك كند. به ياد داشته باشيد ، يك پيانوي ديجيتال داراي چكش و سيم نيست. با اين حال ، اين نوآوري توسط ياماها تلاش مي كند تا كانلا شبيه سيستم چكش و سيم عمل صدا را ايجاد كند.

خريد پيانو

علاوه بر اين ، ياماها همچنين داراي موتور صوتي CF خالص است. اين مؤلفه اصلي پيانوهاي ديجيتال ياماها است كه هنگام پخش آن باعث ايجاد صداي خوب مي شود. پيانو مانند Yamaha P115 و P45 نيز از اين ويژگي برخوردار هستند. علاوه بر اين ياماها پيانو هاي گرند و آپرايت نيز توليد مي كند ، يكي از بهترين آنها پيانوي  گرند CFIIIS است. اين پيانو استاندارد پيانوهاي ياماها را تعيين مي كند و براي نوازندگي در كنسرنت ها مناسب است.

خريد پيانو برند كاسيو

كاسيو مارك ديگري در ساخت پيانو است. اين برند متخصص پيانوهاي آكوستيك نيست. با اين حال ، كاسيو پيانوهاي ديجيتال و الكترونيكي عالي توليد مي كند.  سيستم پيانو هاي ديجيتال كاسيو معروف به AIR (Acoustic Intelligence Resonator) است است كه براي بازآفريني صداهاي پيانو آكوستيك طراحي شده است.كاسيو همچنين داراي صفحه كليد اكشن چكش سنسور Tri است. داشتن اين ويژگي شما را قادر مي سازد تا تمام سبك هاي پيانو را به زيبايي اجرا كنيد و سرعت را هنگام ضربه زدن به كليدها اندازه گيري كنيد. با اين كار، عمق و بعد بيشتري به صداي شما مي بخشد.

خريد پيانو رولند ( Roland)

نوع ديگري از پيانو كه شما در خريد پيانو بايد آن را بشناسيد رولند است. رولند يكي ديگر از شركت هاي پيشرو در صنعت پيانو است. محصولات آنها بهترين مدل هاي پيانو هستند. تخصص آنها پيانو آكوستيك ، به ويژه پيانو گرند است. به عنوان مثال ، GP607 يك پيانو گرند است كه در اندازه كوچك تر ساخته مي شود تا مشكلات حمل و قرار دادن پيتنو هاي بزرگ را بر طرف كند.صفحه كليد آن PHA-50 يكي از اصلي ترين ويژگي هايي است كه مي تواند توجه شما را به خود جلب كند. كلاويه هاي آن از جنس عاج و آبنوس ساخت مي شود. با وزن مناسبي كه كليد ها دارند بهترين كيفيت نوازندگي را براي نوازندگان حرفه ايي فراهم مي كندپيانو هاي رولند با استفاده از فناوري كاملا طبيعي SuperNatural Piano Modeling براي صداي ناب ساخته شده است.
رولند پيانو هاي ديجيتال نيز توليد مي كند. اين پيانوهاي ساخته شده براي تقليد از آكوستيك لوكس آنها طراحي شده اند. علاوه بر اين ، پيانو آپرايت يا ديواري براي براي صرفه جويي در فضا و پول توليد مي كنند. رولند يكي از برند هاي لوكس پيانو است بنابرين قيمت هاي بسيار بالايي دارد.بعد از خريد پيانو عزم و صبر شما براي آموزش پيانو است كه شما را به عنوان يك پيانيست موفق تبديل مي كند. نگران نباشيد حتي اگر فكر مي كنيد يادگيري نواختن پيانو خيلي طولاني است. همچنين به ياد داشته باشيد كه مانند هر ساز ديگري ، پيانو براي همه نيست و بايد با علاقه آموزش آن را دنبال كنيد.

تاريخچه پيدايش پيانو

صداي زيبا و دل‌نشين پيانو، براي اولين بار در شهر پادوواي كشور ايتاليا شنيده شد. شايد بارتولومئو كريستافوري، مخترع پيانو هرگز اين فكر را نمي‌كرد كه اين ساز يك روزي محبوب‌ترين و پرطرفدارترين ساز در جهان شود، اما بعد از گذشت ده سال و با تحقيقاتي كه موسيقي‌دان‌ها امجام دادند، پيانو به مرور زمان تبديل به مادر سازها شد. اين لقبي است كه تا به امروز، هيچ ساز ديگري نتوانسته از آن خود كند. در حقيقت پيشرفت زود هنگام و يكباره و جهاني‌شدن پيانو را مي‌توان مديون يك مقاله از نويسنده‌اي ايتاليايي تبار دانست. مقاله‌اي كه بعدها به ساير زبان‌ها منتشر و مقدمه‌اي براي گسترش و بهبود اين ساز شد. كريستافوري كه در حقيقت يك سازنده هارپسيكورد بود، به دنبال پيدا كردن  راهي بود كه بتوان سازي با گستره‌ي صوتي بيشتر ايجاد كرد. صداي هارپسيكورد مستقل از شدت ضربه‌اي كه انگشتان به كليد وارد مي‌كنند، يك صداي ثابت بود. پيانو اين ويژگي
را داشت كه انگشتان نوازنده شدت صدا را انتخاب كنند. در واقع شدت ضربه باعث بلند شدن يا نرمي صدا مي‌شد. خريد پيانو هارپسيكورد جديد كه در ابتدا پيانو فورته ( به معني قوي و ملايم) نام گرفت، با ويژگي قابل‌توجهي كه داشت در قرن هيجدهم توجه نوازندگان و موسيقي‌دان‌ها را به خود جلب كرد. بعد از آن به مرور زمان با ايجاد تغييراتي براي پيشرفت و بهبود ساز، به پيانو امروزي تبديل شد و با گستره‌ي صوتي فوق‌العاده مادر ساز ها نام گرفت. البته اين نكته را هم بايد توجه داشت كه ساير نوازندگان و همچنين سازهاي ديگري نيز، در شكل‌گيري اين ايده و اختراع آن بسيار تاثير داشتند. از شاخص ترين آن‌ها مي‌توان به اسكروتر، ارگ نواز آلماني و يا سيلبرمن، سازنده‌ي معروف ارغنون اشاره كرد. و همچنين در بعضي از كتاب‌هاي تاريخي اشاره شده است كه ايده اوليه ساخت پيانو ريشه در سازهايي مانند دولسيمير يا هتبرك دارد، در اين‌گونه سازها، ضربه‌ي چكش بر روي سيم‌ها منجر به توليد صدا مي‌شود. ساختاري مشابه با سنتور ايراني. خريد پيانو خريد پيانو در سال‌هاي ابتدايي كه اختراع شده بود، به علت قيمت بسيار بالايي كه داشت، تنها متعلق به طبقه‌ي ثروتمند و اشراف جامعه بود. علاقه و وابستگي اين طبقه به پيانو تا حدي زياد بود كه نواختن آن براي هر دختر جواني، در دسته مهارت‌هايي قرار مي‌گرفت كه مي‌بايست پيش از ازدواج آن را فراگرفته باشد و بسيار با اهميت بود به همين علت خانواده هاي اشرافي به دنبال خريد پيانو بودند كه البته اشاره به موضوع نيز با اهميت است كه نواختن پيانو در مجامع عمومي تنها براي مردان امكان‌پذير بود.و دختران نمي توانستند اين كار را انجام دهند. در ابتداي قرن نوزدهم، كم كم با بهبود وضعيت مالي و پيشرفت قشر متوسط جامعه خريد پيانو براي اين قشر نيز امكان پذير شد و به خانه‌هاي اكثر اقشار جامعه راه پيدا كرد. رايج شدن پيانو در جامعه پيشرفت بسيار زيادي را در رابطه اين ساز و به‌طور كلي موسيقي در ساير بخش‌ها رقم زد.

 

نكات مهم در خريد پيانو

نكات مهم در خريد پيانو

خريد پيانو

نكات مهم در خريد پيانو
نكات مهم در خريد پيانو كه حتما بايد پيش از خريداري و تهيه اين ساز مد نظر داشته باشيد. اين موارد در اين مقاله توسط كارشناسان البرز پيانو براي شما شرح داده خواهد شد تا به اين ترتيب بتوانيم به شما در اين مورد كمك كنيم. شما مي توانيد از طريق پل هاي ارتباطي مشخص شده در سايت با كارشناسان و متخصصان ما در البرز پيانو تماس حاصل نماييد و از جزئيات تمامي خدماتي كه در اين مجموعه به شما ارائه مي شود با خبر شويد. همچنين شما مي توانيد از همين طريق با مشاوران و اساتيد راهنماي ما در ارتباط باشيد و تمامي موارد لازم و اطلاعات لارم در خصوص خريد پيانو را به اين واسطه به دست آوريد. آنگاه شما مي توانيد با خيالي كاملا آسوده اقدام به تهيه ساز مورد نظر خود و متناسب با رنج فعاليت خود كرده و از نظر مالي و همچنين از نظر كيفيت بهترين ساز را تهيه نماييد.

نكات مهم در خريد پيانو

البرز پيانو در اين بخش به بررسي و معرفي 10 مورد از مهم ترين نكاتي كه در حين خريد پيانو بايد حتما مد نظر قرار دهيد مي پردازد. شما مي توانيد با مطالعه اين بخش و آشنايي با اين ده موردي كه در ادامه ذكر مي كنيم نسبت به يك خريد مطمئن اقدام نماييد. توجه ويژه به اين نكته داشته باشيد كه انتخاب ساز صحيح بسيار مهم است. بسياري از افراد با كارگاه هاي غير مجاز اقدام به طراحي و توليد ساز هاي غير استاندارد كرده تا از اين علاقه افراد به ساز ها سو استفاده نمايند. لذا اگر شما به دنبال خريد پيانو هستيد بايد حتما مهم ترين نكات توصيه شده براي يك خريد امن را مد نظر قرار بدهيد.
  1. شركت توليد كننده : به گزارش اساتيد راهنماي البرز پيانو مي توان گفت كه از مهم ترين نكات بسيار ضروري در خريد پيانو حتما بايد به اين نكته مهم اشاره داشت كه شركت توليد كننده و همچنين كشوري كه در آن ساز مورد نظر يعني پيانو، مونتاژ و توليد مي شود را حتما بشناسيد،البته بايد نسبت به شركت هاي توليد كننده معتبر و كشور هاي سازنده معتبر آگاهي كامل داشته باشيد. براي اينكه شما بتوانيد آگاهي خود را در اين خصوص كامل نماييد تا بتوانيد راحت تر به شناسايي يك ساز خود برسيد شما ابتدا بايد با متخصصان اين امر در خصوص بهترين برند ها مشورت نماييد و يا نسبت به اين موضوع با مطالعه تمامي برند و براي خريد پيانو اقدام نماييد.
  2. اصل يا تقلبي بودن برند پيانو در حين خريد پيانو : حتما مي دانيد زماني كه استقبال از كالايي زياد مي شود اقدام به توليد آن توسط افراد سود جو نيز زياد مي شود و زماني كه در توليد يك كالا يك برند بسيار محبوب مي شود افرادي براي سود جويي از روي آن برند محصولات تقلبي را توليد و سعي مي كنند با همان نام به مردم ارائه بدهند. از همين رو توجه به تقلبي(fake) نبودن برند ساز بسيار اهميت دارد. به عنوان مثال برخي از شركت هاي سودجو  اقدام به ثبت برند هاي نزديك به نام برندهاي مطرح جهان با اختلاف چند حرف و شباهت زياد در لوگو مي نمايند  كه تشخيص اين موضوع توسط كارشناس مجرب پيانو امكان پذير مي باشد. اگر در خريد پيانو به اين نكته توجه نفرماييد مي تواند براي شما عواقب مالي بدي به همراه داشته باشد.
  3. بررسي سالم بودن ساز : نكته اي بسيار مهم در خريد پيانو بررسي اين موضوع مي باشد كه ساز بايد از هر نظر سالم باشد. وجود برخي معايب در ساز مي تواند از كيفيت كار و اجراي ساز بكاهد. بنابراين بايد تمامي قسمت هاي مهم ساز را مورد بررسي قرار دهيد. براي شرح بهتر و واضح تر مي توانيم بگوييم نكته مهم در اين امر عدم وجود ترك يا آثار ضربه در قسمت هاي مهم و حساس ساز مي باشد. قسمت هايي مثل:(sound bord)صفحه رزنانس،(pine block)محفطه نگهدارنده پين ها،(Deck) ستونهاي چوبي زير پين بلاك و (structure) صفحه چدني. براي اينكه كيفيت ساز شما به بالاترين حد خود برسد و مشكلاتي براي آن پيش نيايد شما بايد در حين خريد پيانو به اين نكته مهم توجه ويژه اي داشته باشيد.
  4. عدم وجود خط و خش هاي عميق خصوصاً در سازهاي كاركرده در قسمت فريم يا چارچوب بيروني سازي.
  5. كلاويه ها بايد نسبت به هم كاملاً منظم و همسطح قرار گرفته و فاصله بين كلاويه ها بايد كاملا برابر باشد. اين مورد نيز از مهم ترين نكات در حين خريد پيانو مي باشد كه بايد حتما به آن توجه كرده و از آن غافل نشويد. 
  6. از ديگر اقدامات براي خريد پيانو بايد بعد از فشار دادن يك كلاويه بايد كليه اقدامات مكانيكي كه توسط action  پيانو صورت مي‌گيرد با كمترين سر و صدا بوده و رفتار مكانيكي كليه چك و ها و دمپر ها اعم سرعت اصابت چكش بي سيم، فاصله اي كه چكش در زمان پايين  نگه داشته شدن كلاويه از سيم دارد، برگشت چك كش و همچنين عملكرد صحيح دمپر ها بايد در تمام كلاويه ها و قسمت هاي action  برابر باشد.
  7. نوك تمامي  پين هاي ساز كه سيم به دور آنها پيچيده شده بايد نسبت به هم كاملا هم سطح بوده و هيچ گونه آثار ضربه يا ساييدگي شديد روي آنها نباشد و همچنين مي توان هم جهت بودن پين ها از لحاظ قرار گرفتن لبه ها( پره ها) را از ويژگي هاي يك ساز سالم دانست.به اين ترتيب يك خريد مطمئن خواهيد داشت. فراموش نكنيد اگر راهنمايي داريد حتما براي خريد پيانو با خود ببريد.
  8. رنگ سيم ها در قسمت بم ساز  كه از جنس برنج مي باشد و قسمتهاي مياني و زير ساز  كه نقره اي رنگ هستند بايد كاملا براق، و عاري از هرگونه اكسيده شدن و تغيير رنگ باشد.
  9. در حين خريد پيانو به اين نكته توجه فرماييد كه چكش ها بايد در يك سطح و كاملاً منظم نسبت به هم قرار داشته باشند.
  10. در صورت عدم آگاهي و تخصص لازم حتما از وجود يك متخصص مجرب تحت عنوان كارشناس خريد پيانو  استفاده نماييد زيرا كارشناس تجربه لازم را در اين خصوص دارد و در صورت بروز هرگونه مشكل بايد جوابگو باشد.

خريد پيانو

البرز پيانو در اين بخش به ضرورت و اهميت خريد پيانو براي افرادي مي پردازد كه قصد ياد گيري و آموزش اين ساز را دارند. به طور كلي مي توان گفت زماني كه تصميم به ياد گيري ساز بسيار محبوب پيانو را داريد و مي خواهيد به عنوان يكي از نوازنده هاي اين ساز مطرح شويد، اولين و مهم ترين مسله براي شما تهيه پيانو مي باشد. خريد اولين پيانو يكي از تصميم هاي سخت و پيچيده براي مبتديان و يا به اصطلاح افراد تازه كار مي باشد. ساز پيانو نسبت به بسياري از ساز ها قطعا گران تر است و خريد اين ساز كه داراي ظرافت هاي بسياري نيز مي باشد اگر با كيفيت باشد به نوعي يك نوع سرمايه گذاري بلند مدت مي تواند براي شما عزيزان باشد. حتما اين را مي دانيد كه پيانو سازيست كه عمر طولاني دارد به طوري كه براي چند سال مي توانيد با آن بنوازيد و بعد آن را بفروشيد. دقيقا به همين دليل است كه هميشه به شما توصيه مي كنيم بايد خريدي با رعايت كامل استاندارد ها داشته باشيد و حتما قبل از خريد پيانو بايد به صورت كامل درباره قيمت و مدل هاي مختلف پيانو تحقيق كنيد تا بهترين خريد را داشته باشيد.

انتخاب نوع پيانو در خريد پيانو

همان طور كه مي دانيد پيانو داراي انواع مختلفي مي باشد كه هر يك براي نوعي كاربردي مناسب مي باشد. در حين خريد پيانو شما ابتدا بايد اين را بدانيد كه در چه مرحله اي هستيد. به همين دليل در ابتدا بايد بدانيد جه نوع پيانويي براي شما و سطح شما مي تواند مناسب باشد. براي تعيين نوع پيانو برخي موارد بايد مورد توجه قرار بگيرد از همين رو معمولا با توجه به اينكه شما به چه هدفي پيانو را خريداري مي كنيد و بودجه شما براي خريد و تهيه اين ساز چقدر است نوع پيانو را بايد مشخص كنيد و يا از متخصصان بخواهيد كه براي شما مشخص كنند. اگر پيانو فقط براي سرگرمي و و آموزش پيانو در سطح مبتدي مي خواهيد، خريد يك پيانو الكتريك با قيمت مناسب نيز براي شما كافي است اما اگر قصد نوازندگي پيانو و يادگيري به صورت حرفه ايي وطولاني مدت داريد پيانوي اكوستيگ با كيفيت بيشتر گزينه مناسب تري براي شماست.اين نكته براي شما كه مي خواهيد خريد پيانو داشته باشيد بسيار مهم است كه پيانوهاي مختلف نيازهاي مختلف را برآورده مي كند. حدود پنج نوع پيانوي اصلي وجود دارد كه در فروشگاه هاي موسيقي مي توانيد پيدا كنيد. همه انواع پيانو براي آموزش و نوازندگي كارايي دارند. در ادامه دو مورد از رايج ترين پيانوهايي كه مي توانيد انتخاب كنيد را معرفي مي كنيم.

خريد پيانو آكوستيك

بهترين و با كيفيت ترين نوع پيانو كه ما در حين خريد پيانو آن را به افرادي كه مي خواهند به صورت حرفه اي به اين ساز بپردازند معرفي مي كنيم، پيانو آكوستيك است. صداي پيانو آكوستيك از طريق سيم هاي پيانو توليد مي شود و تمام اجزاي پيانو به صورت جداگانه ساخته و در چارچوب پيانو سوار مي شوند. هيچ گونه صداي الكتريكي ندارد بنابرين صداي بسيار با كيفيت و زيبايي دارد. پيانو آكوستيك را قطعا در كنسرت ها و فيلم ها ديده اييد. دو نوع پيانو آكوستيك وجود دارد كه يك نوع پيانو گرند( بزرگ) و نوع ديگر پيانو ديواري يا عمودي هستند.دو تفاوت اصلي بين اين دو مدل و رشته هاي آن است. پيانوهاي بزرگ يا گرند سيم هاي افقي دارند كه به صفحه كليد متصل مي شوند. اندازه بي نظير اين پيانو آن را به بهترين پيانو از نظر صدا تبديل مي كند. اين امر به اين دليل است كه باعث كاهش ناسازگاري بين سيم ها مي شود. متأسفانه ، اين پيانو گرانترين و حرفه اي ترين مدل پيانو است كه قيمت آن بالاي 400 ميليون تومان است.از طرف ديگر ، خريد پيانو ديواري ( آپرايت) داراي يك قاب عمودي با سيم هاي عمودي است. اين باعث مي شود فشرده تر و همچنين ارزان تر شود. اين پيانو معمولاً در كليساها و ساير مكانهاي عبادت استفاده مي شود. قيمت اين مدل پيانو اكوستيك نيز بالاي 100 ميليون تومان است.

پيانو ديجيتال يا الكترونيك

نكته اي كه بايد در خصوص خريد پيانو ديجيتال يا الكترونيك بدانيد اين است كه اين نوع پيانو در حقيقت چه كاربردي دارد و براي چه افرادي مي تواند مناسب باشد. نوع ديگر پيانو ديجيتال يا الكترونيك است كه در اين مدل از صداي كامپيوتري و الكترونيكي استفاده مي شود و هيچ گونه سيم در آن به كار نرفته است. پيانوهاي ديجيتال متنوع ترين نوع پيانو هستند. اين مدل ها مقرون به صرفه است و به لطف تكنولوژي امروز ،صداي آن نيز عالي به نظر مي رسد. بر خلاف آكوستيك ، هيچ رشته يا چكشي ندارد. بنابراين ، براي تقليد از يك پيانو آكوستيك ، به نمونه برداري ديجيتال متكي است. برخي ازپيانوهاي ديجيتال صداهاي مصنوعي توليد مي كند. به همين دليل به آمپ و استريو احتياج دارد.

خريد پيانو ديجيتال

يكي ديگر از انواع پيانو هايي موجود در بازار پيانو هاي ديجيتال هستند كه خريد پيانو ديجيتال براي افرادي مشخص مي باشد كه در قسمت بالا توضيحات كامل در اين خصوص ارائه شده است. ويژگي هاي صدايي زيادي به پيانوهاي ديجيتال اضافه شده اند كه در مدل هاي مختل اين امكانات متفاوت است. هر چند كه كيفيت صدي پيانو الكتريكي به خوبي پيانو اكوستيك نيست اما تا حد بسير زيادي شبيه به صداي پيانو اكوستيك است. برند هاي زيادي پيانو هاي ديچيتال را توليد مي كنند كه ياماها يكي ز برند هاي معروف در اين زمينه است.

قيمت خريد پيانو

در قسمت بالا به شما در خصوص گران بودن اين ساز اطلاع داديم و بيان كرديم بايد حتما به خاطر اين نكته در خريد پيانو دقيت كافي و لازم را داشته باشيد. پيانو از گران ترين ساز هاي موسيقي محسوب مي شود. اگر بخواهبد پيانوي اكوستيك خريداري كنيد مدل هاي اپرايت يا ديواري در كمترين حالت بالاي 100 مليون تومان براي شما هزينه دارند و پيانو هاي گرند نيز در قيمت هاي بالاي 400 ميليون هستند. اما اگر به اين اندازه بودجه نداريد نگران نباشيد. پيانوي هاي ديجيتال با قيمت هاي بسيار پايين تر وجود دارند كه مي توانيد آن ها را خريداري و يادگيري پيانو را شروع كنيد. با استفاده از تنولوژي، صداي پيانو هاي ديجيتال كاملا شبيه پيانو هاي آكوستيك شده است و تمام ويژگي هاي صدادهي ونوازندگي را براي شنا فراهم مي كند. معروف ترين برند پيانو ديجيتال يا الكتريك، پيانو ياماها است كه مدل هاي محتلفي از پيانو ديجيتال توليد مي كند. برخي از مدل هاي ديجيتال ياماها را در قيمت هاي 8 تا 20 ميليون تومان نيز ميتوانيد خريداري كنيد و مدل هاي حرفه ايي پيانو ديجيتال ياماها تا قيمت هاي 60 و 70 ميليون تومان وجود دارند.  تفاوت هاي مدل هاي پيانو ديجيتال بيشتر در سيستم صدادهي، جنس كلاوه ها و بدنه و ساير موارد است. در جدول زير ليست قيمت برخي از مدل هاي پيانو هاي ديجيتال ياماها كه قيمت هاي مناسب تري دارند را مي توانيد مشاهده كنيد. تا به اين ترتيب بتوانيد خريد پيانو خود را با استعلام صحيح آن انجام دهيد.

معرفي برند هاي معروف براي خريد پيانو

برند هاي مختلفي براي انواع پيانو وجود دارد كه در قيمت ها و كيفيت هاي مختلف پيانو توليد مي كنند. براي خريد پيانو بايد با برند هاي معتبر آشنا شويد تا از خريد خود مطمئن شويد در ادامه چند مورد از معروف ترين و بهترين برند هاي پيانو را معرفي مي كنيم. خريد پيانو ياماها
Yamaha يك برند ژاپني است كه نه تنها در صنعت پيانو بلكه به طور كلي در موسيقي مشهور است. اين شهرت به دليل محصولاتش با كيفيت و مقرون به صرفه در حوزه ابزارهاي موسيقي است. يكي از ويژگي هاي مشهور ياماها ، يك استاندارد براي پيانو به نام Grared Hammer Standard (GHS) است. GHS ويژگي پيانوهاي ديجيتال ياماها است. نمونه هايي از اين پيانو ها عبارتند از: Yamaha P115 ، DGX-660 و P45. GHS يك ويژگي است كه قصد دارد صداي پيانو ديجيتال را به پيانو آكوستيك نزديك كند. به ياد داشته باشيد ، يك پيانوي ديجيتال داراي چكش و سيم نيست. با اين حال ، اين نوآوري توسط ياماها تلاش مي كند تا كانلا شبيه سيستم چكش و سيم عمل صدا را ايجاد كند. خريد پيانو
علاوه بر اين ، ياماها همچنين داراي موتور صوتي CF خالص است. اين مؤلفه اصلي پيانوهاي ديجيتال ياماها است كه هنگام پخش آن باعث ايجاد صداي خوب مي شود. پيانو مانند Yamaha P115 و P45 نيز از اين ويژگي برخوردار هستند. علاوه بر اين ياماها پيانو هاي گرند و آپرايت نيز توليد مي كند ، يكي از بهترين آنها پيانوي  گرند CFIIIS است. اين پيانو استاندارد پيانوهاي ياماها را تعيين مي كند و براي نوازندگي در كنسرنت ها مناسب است.

خريد پيانو برند كاسيو

كاسيو مارك ديگري در ساخت پيانو است. اين برند متخصص پيانوهاي آكوستيك نيست. با اين حال ، كاسيو پيانوهاي ديجيتال و الكترونيكي عالي توليد مي كند.  سيستم پيانو هاي ديجيتال كاسيو معروف به AIR (Acoustic Intelligence Resonator) است است كه براي بازآفريني صداهاي پيانو آكوستيك طراحي شده است.كاسيو همچنين داراي صفحه كليد اكشن چكش سنسور Tri است. داشتن اين ويژگي شما را قادر مي سازد تا تمام سبك هاي پيانو را به زيبايي اجرا كنيد و سرعت را هنگام ضربه زدن به كليدها اندازه گيري كنيد. با اين كار، عمق و بعد بيشتري به صداي شما مي بخشد.

خريد پيانو رولند ( Roland)

نوع ديگري از پيانو كه شما در خريد پيانو بايد آن را بشناسيد رولند است. رولند يكي ديگر از شركت هاي پيشرو در صنعت پيانو است. محصولات آنها بهترين مدل هاي پيانو هستند. تخصص آنها پيانو آكوستيك ، به ويژه پيانو گرند است. به عنوان مثال ، GP607 يك پيانو گرند است كه در اندازه كوچك تر ساخته مي شود تا مشكلات حمل و قرار دادن پيتنو هاي بزرگ را بر طرف كند.صفحه كليد آن PHA-50 يكي از اصلي ترين ويژگي هايي است كه مي تواند توجه شما را به خود جلب كند. كلاويه هاي آن از جنس عاج و آبنوس ساخت مي شود. با وزن مناسبي كه كليد ها دارند بهترين كيفيت نوازندگي را براي نوازندگان حرفه ايي فراهم مي كندپيانو هاي رولند با استفاده از فناوري كاملا طبيعي SuperNatural Piano Modeling براي صداي ناب ساخته شده است.
رولند پيانو هاي ديجيتال نيز توليد مي كند. اين پيانوهاي ساخته شده براي تقليد از آكوستيك لوكس آنها طراحي شده اند. علاوه بر اين ، پيانو آپرايت يا ديواري براي براي صرفه جويي در فضا و پول توليد مي كنند. رولند يكي از برند هاي لوكس پيانو است بنابرين قيمت هاي بسيار بالايي دارد.بعد از خريد پيانو عزم و صبر شما براي آموزش پيانو است كه شما را به عنوان يك پيانيست موفق تبديل مي كند. نگران نباشيد حتي اگر فكر مي كنيد يادگيري نواختن پيانو خيلي طولاني است. همچنين به ياد داشته باشيد كه مانند هر ساز ديگري ، پيانو براي همه نيست و بايد با علاقه آموزش آن را دنبال كنيد.

 

خريد پيانو

خريد پيانو

مركز خريد پيانو

البرز پيانو بزرگ ترين و يكي از معتبرترين مراكز خريد پيانو در كرج مي باشد كه خدمات خود را به سراسر ايران ارائه مي دهد. در اين مقاله سعي مي كنيم علاوه بر ارائه راهنمايي مناسب جهت انجام يك خريد مناسب به شما نكاتي را در اين خصوص ارائه دهيم كه كاربردي باشد. لازم به ذكر است شما مي توانيد پيش از مطاعه كامل اين مقالع هم اكنون از طريق پل هاي ارتباطي مشخص شده، با كارشناسان ما تماس بگيريد و تمامي اطلاعات لازم را در زمينه اين ساز به دست آوريد، چرا كه مشاوره هاي ما كاملا رايگان مي باشد و پس از برگذاري مشاوره هاي رايگان تلفني و يا حضوري نسبت به خريد پيانو مد نظر خود اقدام نماييد. البرز پيانو علاوه بر ارائه پيانود به شما در آموزش پيانو و همچنين آموزش نحوه صحيح كوك و رگلاژ پيانو نيز كمك مي كند و شما مي توانيد در تمامي اين زمينه ها روي ما و مشاوران و كارشناسان مجرب فروش ما حساب كنيد. معرفي بهترين ساز ممكن براي شما به نسبت جايگاهي كه در مسير موسيقي داريد و همچنين مشاوره در زمينه تمامي خصوصيات مهمي كه مي تواند به شما و موفقيت شما در زمينه موسيقي و نواختن اين ساز كمك كند و در نهايت كمك به شما در خريد پيانو مورد نظر و مطابق با سليقه شما، همگي در البرز پيانو در اختيار شما خواهد بود.

مركز خريد پيانو

پيش از بررسي نكات مهم و ارائه راهنمايي مطمئن در خصوص خريد پيانو ابتدا به معرفي خدماتي خواهيم پرداخت كه در البرز پيانو به شما عزيزان ارائه مي شود. شما مي توانيد در ادامه اين بخش با تمامي خدماتي كه ما در البرز پيانو به شما عزيزان ارائه مي دهيم آشنا شويد. سپس مي توانيد تنها با يك تماس و يا با مراجعه حضوري هر يك از خدمات ما كه مورد نياز شما مي باشد را انتخاب كرده و از ما بخواهيد. لازم به يادآوري مجدد مي باشد كه ما براي ارائه مشاوره هاي خود در خصوص آموزش پيانو، كوك و رگلاژ پيانو و همچنين مشاوره هاي لازم در خصوص خريد پيانو هيچ وجهي را شما دريافت نمي كنيم. بلكه خدمات مشاوره اي خود را به صورت كاملا رايگان در اختيار شما قرار مي دهيم تا بتوانيم به شما در يك انتخاب درست و مطمئن كمك نماييم. در ادامه با ما همراه باشيد تا برخي از مهم ترين خدمات قابل ارائه در البرز پيانو را بشناسيد.
  • ارائه مشاوره هاي رايگان : يكي از خدمات مهم ما در البرز پيانو ارائه مشاوره هاي رايگان به شما عزيزان در تمامي زمينه هاي خريد و فروش پيانو مي باشد و همچنين در تمامي حوزه هاي مرتبط با پيانو. شما مي توانيد به راحتي با مشاوران ما ارتباط گرفته و در تمامي زمينه هاي مورد نظر خود اعم از خريد پيانو و يا فروش پيانو خود با كارشناسان ما ارتباط برقرار نماييد.
  • خدمات مربوط به خريد پيانو : اگر شما يكي از افرادي هستيد كه تمايل به تهيه اين ساز داريد مي توانيد از طريق ما به خواسته خود برسيد. اگر در ابتداي مسير يادگيري اين ساز باشيد مي توانيد ابتدا از مشاوره هاي ما بهره ببريد و اگر به عنوان يكي از افرادي كه به دنبال ارتقا ساز خود هستيد و شناخت كافي از اين ساز محبوب را داريد مي توانيد با ما در ارتباط باشيد و خريد موفق و امن خود را به كمك كارشناسان ما به انجام برسانيد.
  • خدمات مربوط به فروش پيانو : در اين مجموعه علاوه بر آنكه شما مي توانيد نسبت به خريد پيانو خود اقدام نماييد مي توانيد در صورت تمايل كار فروش پيانو خود را نيز به كارشناسان ما بسپاريد تا يك فروش موفق به گونه اي كه هم خريدار از اين خريد راضي باشد و هم شما به عنوان فروشنده جنس خوب خود را به فروش برسانيد. ما به صورت شبانه روزي براي انجام اين امور وقت مي گذاريم و پس از كسب اطلاعات مورد نياز از سازي كه شما مي خواهيد به فروش برسانيد عمليات فروش پيانو شما را به شكلي مطلوب پيش خواهيم برد. به اين ترتيب به افرادي كه در پي خريد پيانو هستند نيز كمك مي كنيم.
  • آموزش پيانو : در البرز پيانو شما مي توانيد به صورت كاملا حرفه اي و زير نظر بهترين استايد مجرب نوازنده پيانو آموزش پيانو را ببينيد. براي اين دوره ها زمان زيادي گذاشته مي شود تا تمامي علاقه مندان بتوانند به راحتي ثبت نام كرده و مراحل آموزشي خود را كامل كنند. همچنين از همين مركز خريد پيانو مي توانيد ساز خود را نيز خريداري كرده و در زمينه موسيقي و به خصوص نواختن پيانو گامي بزرگ برداشته و به موفقيت هاي مورد نظر خود برسيد. البرز پيانو در اين زمينه در كنار شما خواهد بود و آموزش پيانو يكي ديگر از خدماتي مي باشد كه شما در اين مجموعه مي توانيد آن را در اختيار داشته باشيد.
  • كوك و رگلاژ پيانو : يكي ديگر از خدماتي كه البرز پيانو به شما ارائه مي دهد خدمات مربوط به كوك پيانو و رگلاژ پيانو شما مي باشد. شما مي توانيد اين دو كار بسيار مهم و ضروري را به ما بسپاريد. همچنين علاوه برخريد پيانو و يا آموزش پيانو در البرز پيانو شما مي توانيد كوك پيانو و رگلاژ پيانو را نيز در البرز پيانو آموزش ببينيد تا علاوه بر افزايش و ارتقا توانايي هاي خود در كوك پيانو خود بتوانيد اين كار را براي ديگران نيز انجام دهيد و حتي از اين راه به درآمد زايي نيز برسيد. تمامي مراحل آموزشي ما زير نظر افراد و اساتيد مجرب براي شما به صورت صفر تا خواهد بود.
با خدمات قابل ارائه البرز پيانو آشنا شديد و حالا مي توانيد نسبت به هر يك از اين خدمات كه نياز داريد اقدام به ثبت نام نماييد و يا از طريق پل هاي ارتباطي مشخص شده براي شما نسبت به خريد پيانو و يا فروش پيانو خود اقدام نماييد. در ادامه سعي مي كنيم سه مورد از مهمترين مواردي را كه مي تواند به شما در يك خريد بسيار خوب كمك كند را ارائه دهيم و شرح مختصر توضيحي نيز براي هر يك از اين موراد در اختيار شما قرار دهيم. با البرز پيانو در ادامه اين مقاله همراه باشيد.

خريد پيانو

اگر شما در پي خريد پيانو هستيد بايد يك سري نكات بسيار مهم را در اين خصوص بدانيد تا بتوانيد يك خريد مطمئن و امن و با صرفه را تجربه نماييد. ما در مقاله اي كه پيش از اين براي شما آماده كرده ايم مطالب مفيدي را در خصوص تهيه انواع پيانو ارائه داديم كه در آن شرح تمامي موارد را ذكر كرده و در انتهاي اين مقاله لينك دسترسي به آن را در اختيار شما عزيزان قرار خواهيم داد. اما در اين بخش به سه مورد از مهم ترين مواردي كه مي تواند به شما در خريد پيانو كمك كند اشاره مي كنيم و پس از ذكر توضيحاتي مختصر در اين خصوص شما را به صفحه اصلي كه اطلاعات جامع و كاملي در آن ذكر شده است راهنمايي مي كنيم. با ما در ادامه اين مقاله همراه باشيد.
  1. برند پيانو : از مهم ترين نكاتي كه در خريد پيانو بسيار مهم مي باشد، برند پيانو مي باشد. اين مسئله تا حد بسيار زيادي مي تواند به شما در يك خريد مطمئن كمك كند. اگر شما يك برند خوب را تهيه نماييد در نواختن، كوك و رگلاژ كردن آن و همچنين در روند آموزشي خود و در نهايت در هزينه اي كه انجام داده ايد دچار هيچ مشكلي نخواهيد شد و همه چيز براي شما خوب پيش خواهد رفت. به همين دليل در خريد پيانو برند بسيار مهم مي باشد. اما براي آگاهي از بهترين برند هاي ممكن براي پيانو بايد چه كرد؟ در ادامه به عنوان سومين مورد از مهم ترين نكاتي كه بايد در حين تهيه پيانو به آن توجه كنيد اين موضوع را شرح خواهيم داد و شما را در اين زمينه راهنمايي خواهيم كرد.
  2. مركز خريد پيانو : اگر شما اطلاعات چنداني از برند هاي معتبر در زمينه توليد و ساخت پيانو نداريد جاي هيچ نگراني نيست. شما مي توانيد با مراجعه به معتبر ترين مراكز خريد و فروش پيانو، يك ساز با كيفيت بسيار مناسب را تهيه نموده و پس از خريداري آن از خريد خود لذت ببريد. اين مراكز معتبر خريد و فروش پيانو معمولا بهترين برند هاي ممكن را در اختيار شما قرار م دهند. يكي از اين مراكز مهم البرز پيانو مي باشد كه علاوه بر ارائه بهترين برند ها مشاوره هاي لازم جهت خريد پيانو را نيز به شما ارائه مي دهد تا بتوانيد خريدي بسيار مناسب و مطمئن داشته باشيد.
  3. استفاده از مشاوره هاي استاد راهنما : اگر شما سابقه اي در خريد پيانو داريد و پيش از اين، اين ساز را داشته و از آن استفاده كرده ايد و يا در زمينه نواختن اين ساز داراي سابقه هستيد كه به راحتي هم مراكز معتبر خريد و فروش پيانو را مي شناسيد و هم بهترين برند هاي قابل ارائه را مي شناسيد. اما اگر تازه كار هستيد و در شروع رسيدن به يادگيري اين ساز قرار داريد حتما آموزش پيانو را نزد يك استاد راهنما مي گذرانيد.بنابراين مي توانيد از راهنمايي ها و مشاوره هاي استاد راهنماي خود در اين زمينه استفاده كنيد تا پيش از خريد پيانو نسبت به بهترين برند هاي و همچنين بهترين مراكز خريد و فروش پيانو اطلاعات لازم را كسب نماييد.

 

فروش ابزار آلات در تهران

فروش ابزار آلات در تهران

فروش ابزار آلات در تهران

فروش ابزار آلات در تهران توسط گروه فني ابزار لند. شما در اين وب سايت مي توانيد به صورت كاملا آنلاين و بدون نياز به مراجعه حضوري براي خريد انواع ابزار آلات اقدام نماييد. در اين مطلب شما را از طريق لينك هاي ارتباطي به صفحه محصولات خود ارتباط داده و همچنين توضيحاتي در خصوص تمامي ابزار هايي كه مي توانيد از ما خريداري نماييد در اختيارتان قرار مي دهيم. در ابتدا لازم است كه بدانيد تمامي قيمت هاي ارائه شده در مركز فروش ابزار آلات در تهران، به روز بوده و شما مي توانيد با خيالي آسوده براي خريد محصولات متنوع ما اقدام نماييد. همچنين اگر در انتخاب برند مورد نظر خود مردد هستيد مي توانيد با ما تماس بگيريد، در اين صورت ما شما را در خصوص انتخاب بهترين برند نسبت به هزينه اي كه مي توانيد پرداخت نماييد و همچنين كاري كه مي خواهيد انجام دهيد و ميزان مصرفتان راهنمايي مي كنيم. با ما همراه باشيد.

مركز فروش ابزار آلات در تهران

ابزار لند به عنوان يكي از مراكز فروش ابزار آلات در تهران و همچنين در ساير نقاط ايران يك فروشگاه مجهز و آنلاين با موجوديت تمامي ابزار هاي مورد نياز براي شما مي باشد. شما در اين مركز فروش آنلاين مي توانيد تمامي ابزار آلات مورد نياز خود را تامين كرده و نسبت به خدمات پس از فروش ما و همچنين راهنمايي ها و مشاوره هاي ما در خصوص انواع ابزار آلات خيالي آسوده داشته باشيد. در اين مركز فروش شما مي توانيد تمامي برند هاي معتبر و قابل تهيه در بازار را تهيه نماييد. ما در تمامي ابزار آلات خود، بهترين و معتبر ترين برند هايي ممكن را گرد هم آورده ايم تا شما در انتخاب خود ياري نماييم. همچنين شما مي توانيد با مراجعه حضوري نيز براي خريد و تهيه ابزار مورد نياز خود اقدام نماييد. اما توصيه مي كنيم به صورت آنلاين از اين مركز فروش ابزار آلات در تهران خريد نماييد تا از خدمات آنلاين ما بهره مند شويد. شما مي توانيد براي دسترسي سريع به محصولات و فروشگاه اينترنتي ما بر روي قسمت هايي از متن كه با رنگ آبي مشخص شده است كليك نماييد.

دسته بندي محصولات مركز فروش ابزار آلات در تهران

در اين مركز فروش ابزار آلات در تهران، ابزار لند تمامي محصولات خود را در ده شاخه طبقه بندي و دسته بندي نموده است. شما مي توانيد با اين طبقه بندي تدارك ديده به راحتي از طريق منو فروشگاه به صورت مستقيم به سراغ دسته بندي مورد نياز و مورد نظر خود وارد شده و در آنجا نسبت به خريد محصول مورد نياز خود اقدام نماييد. تنها با چند كليك ساده مي توانيد وارد قسمت خريد نهايي شده و در نهايت نسبت به خريد محصولات خود اقدام نماييد. در اين قسمت به صورت منظم تمامي دسته بندي هاي محصولات را به همراه آدرس هاي هر دسته بندي در اختيارتان قرار مي دهيم تا به اين ترتيب بتوانيد به راحتي در مركز فروش ابزار آلات در تهران به بازديد و خريدي امن و مطمئن مشغول شويد. ما در كنار شما هستيم و شما را در تمامي مراحل راهنمايي مي كنيم. كافي است همين الان تلفن خود را برداشته و پيش از خريد هر سوالي كه داريد را بپرسيد تا ما پاسخ آن را در اختيارتان قرار دهيم. ابزار لند يكي از معتبر ترين و همچنين به روز ترين مراكز فروش ابزار آلات در تهران همراه شما مي باشد.

- مركز فروش دريل در تهران

در اين مركز فروش ابزار آلات در تهران شما مي توانيد از طريق دسته بندي دريل ها وارد محصولات ما شده و تمامي برند هاي مربوط به دريل ها را به همراه مشخصات فني و همچنين به همراه قيمت روز آنها مورد بررسي قرار دهيد و براي خريد هر يك اقدام نماييد. در اين دسته بندي شما مي توانيد به هر آنچه در مورد دريل هاي قابل ارائه در ابزار لند نياز داريد دست يابي داشته باشيد. در انتهاي اين متن ما شما را به صفحه فروش دريل در تهران راهنمايي مي كنيم و شما مي توانيد با كليك بر روي لينكي كه براي شما در نظر مي گيريم وارد صفحه دريل ها شويد. ابزار لند معتبر ترين مركز فروش ابزار آلات در تهران شما را به بازديد از صفحه دريل هاي ابزار لند دعوت مي نمايد.

براي مشاهده محصولات دريل ابزار لند بر روي اين متن كليك نماييد. 

- مركز فروش فرز و ميني فرز در تهران

در مركز فروش ابزار آلات در تهران شما مي توانيد از طريق منو فروشگاه وارد دسته بندي فرز ها و ميني فرز هاي ابزار لند شويد. در اين منو براي شما عزيزان تمامي برند ها و مدل هاي فرز و ميني فرز هاي موجود را به همراه مشخصات فني و همچنين قيمت به روز محصولات در اختيارتان قرار مي دهيم. شما مي توانيد وارد فروشگاه فرز و ميني فرز ما شويد از تمامي محصولات ما بازديد نماييد. اطلاعات لازم را در مورد هر يك به دست آوريد و در نهايت نسبت به خريدي امن و مطمئن اقدام نماييد. ما شما را در اين مسير راهنمايي مي كنيم و در كنار شما هستيم. اگر سوالي در خصوص هر يك از فرز ها و ميني فرز هاي ما داشتيد مي توانيد بلافاصله با ما تماس بگيريد. ما در كنار شما خواهيم بود و به صورت آنلاين شما را به سمت يك خريد امن از فروشگاه مركزي فروش ابزار آلات در تهران راهنمايي مي كنيم و شما مي توانيد روي ما حساب كنيد. در ادامه اين قسمت شما مي توانيد با كليك بر روي لينك ذيل وارد صفحه فرز ها و ميني فرز هاي ما شويد و هر آنچه را نياز داريد به دست آوريد و نسبت به خريد هر يك از محصولات كه مورد نياز شما عزيزان مي باشد اقدام نماييد. فراموش نكنيد ساده ترين راه خريد محصولات را در اين وب سايت براي شما فراهم آورده ايم تا بتوانيد به راحتي خريدي مطمئن و امن را تجربه نماييد. در ابزار لند مركز فروش ابزار آلات در تهران مي توانيد تجربه يك خريد موفق را داشته باشيد. ما در تمامي مراحل خريد در كنار شما هستيم و شما را در اين امر ياري مي كنيم. 

براي مشاهده محصولات فرز و ميني فرز ابزار لند بر روي اين متن كليك نماييد.

فروش ابزارآلات كشاورزي در تهران

 

فروش ابزارآلات در تهران

مجموعه فروش ابزارآلات در تهران

ابزارلند مجموعه فروش ابزارآلات در تهران مي باشد. شما در اين مجموعه مي توانيد انواع ابزار هاي مورد نياز خود را تهيه نماييد. ما در اين مجموعه بهترين برند ها را با مناسبترين قيمت ها گردآوري كرده ايم و به دو روش حضوري و آنلاين در اختيار شما قرار مي دهيم. شما مي توانيد با مراجعه به منو فروشگاه ما دسته بندي محصولات قابل ارائه را مشاهده كرده و با وارد شدن به هر دسته بندي برند هايي كه قابل ارائه مي باشد به همراه مشخصات فني آنها را مورد بررسي قرار دهيد و سپس نسبت به خريد آنها از مجموعه فروش ابزارآلات در تهران اقدام نماييد. البته بايد به اين نكته توجه داشته باشيد كه شما به راحتي مي توانيد از طريق سفارشات آنلاين كالاي مورد نظر خود را در هر شهري كه هستيد خريداري نماييد. ابزارلند تنها به تهران ختم نمي شود بلكه خدمات و ابزارآلات خود را در تمام ايران توزيع مي كند. 

پيش از بررسي ادامه اين مطلب و پرداختن به ابزارآلاتي كه در اين مجموعه به شما عزيزان ارائه مي شود لازم مي دانيم از شما بخواهيم براي دسترسي بهتر به محصولات و ابزارآلات ما بر روي لينكي كه براي شما در نظر گرفته ايم كليك كرده و وارد منو فروشگاه ما شويد. از محصولات ما ديدن فرماييد و نسبت به خريد هر يك از محصولات مورد نياز خود اقدام نماييد. 

فروشگاه بزرگ معتبرترين مجموعه فروش ابزارآلات در تهران

مجموعه فروش ابزارآلات در تهران

همان طور كه بيان كرديم ابزارلند يكي از معتبرترين مراكز فروش ابزارآلات در تهران مي باشد كه خدمات خود را به طور آنلاين به سراسر ايران ارائه مي دهد. در اين مجموعه تمامي برند هاي معتبر را مي توانيد در اختيار داشته باشيد و هر نوع ابزاري كه نياز داريد تهيه و خريداري نماييد. در ادامه اين بخش سعي مي كنيم دسته بندي محصولات خود را به شما معرفي كنيم و لينك دسترسي به هر يك از محصولات را در اختيار شما قرار دهيم تا بتوانيد به راحتي به محصولات فروشگاه ابزارلند دسترسي داشته باشيد. لازم به ذكر است مشاوره هاي ما به شما عزيزان در خصوص نوع برند و همچنين مناسب ترين برند با توجه به بودجه شما كاملا رايگان مي باشد. تنها كافي است نوع كاربردي كه داريد را به مشاوران ما اعلام نماييد تا به صورت رايگان بهترين ابزاري كه نياز داريد را در اختيارتان قرار بدهيم. ابزارلند به عنوان يكي از معتبر ترين مراكز فروش ابزارآلات در تهران سعي بر آن دارد تا با ارائه مشاوره هاي رايگان شما در انتخاب خود كمك كند تا شايسته ترين انتخاب را داشته باشيد و بتوانيد بهترين ابزارآلات ممكن را تهيه نماييد.

دسته بندي محصولات 

در مجموعه فروش ابزارآلات در تهران به طور كلي سه دسته بندي اصلي وجود دارد، ارائه و فروش ابزار نجاري، ارائه و فروش ابزار آهنگري و ارائه و فروش لوازم كشاورزي از مهم ترين دسته بندي هاي ما مي باشد. اما به صورت تفكيك شده براي شما عزيزان مواردي را آماده كرده ايم و دسته بندي هاي منحصري را در اختيارتان قرار داده ايم. دريل ها و فرز ها و ميني فرز ها را براي شما عزيزان به صورت تفكيك شده قرار داده ايم تا بتوانيد به راحتي دسترسي داشته باشيد. در ادامه به معرفي دسته بندي هاي محصولات قابل ارائه در ابزارلند خواهيم پرداخت و لينك دسترسي به منو و محصولات هر يك را نيز در اختيارتان قرار مي دهيم.

  • فروش دريل
  • فروش فرز و ميني فرز
  • فروش بتن كن
  • فروش دستگاه جوش
  • فروش ابزارآلات در تهران بخش لوازم كشاورزي
  • فروش پيچ بند
  • فروش سشوار صنعتي
  • فروش ابزار نجاري
  • فروش ابزار آهنگري
  • فروش ابزارآلات در تهران بخش اتو لوله

شما مي توانيد از طريق لينك ذيل به راحتي به هر يك از اين دسته بندي هاي ذكر شده در قسمت بالا دسترسي داشته باشيد و نسبت به خريد هر يك از اين دسته بندي ها اقدام نماييد.

فروشگاه بزرگ معتبرترين مجموعه فروش ابزارآلات در تهران

 

فروش دريل

 

فروش دريل

نمايندگي فروش دريل

در مقاله قبلي در خصوص فروش دريل اطلاعاتي را در اختيار شما عزيزان قرار داديم و در اين بخش علاوه بر ارائه لينك مقاله قبلي در خصوص ابزار لند به عنوان يكي از نمايندگان معتبر ارائه انواع دريل اطلاعاتي را در اختيار شما قرار خواهيم داد. پيش از آغاز صحبت در اين مورد لازم به ذكر است كه يادآوري كنيم شما عزيزان هم اكنون مي توانيد از طريق شماره هاي تماس اعلام شده قسمت ذيل با ما در تماس باشد، علاوه بر كسب اطلاع در مورد قيمت هاي روز و همچنين برندهاي جديد و ابزارآلات جديد ارتباط خود را با نمايندگي فروش ابزارآلات در تهران حفظ نماييد تا به اين ترتيب هم از تخفيف هاي دوره اي ما بهره مند شويد و هم در صورت نياز نسبت به كسب اطلاعات در خصوص بهترين برندهاي ممكن و مناسب براي كار خود مطلع شويد تا بتوانيد از يكي از معتبرترين مراكز فروش دريل بهترين و مناسب ترين محصول را خريداري و تهيه نماييد و مورد بهره برداري قرار دهيد. تمامي مشاوره هاي ما به شما كاملا رايگان خواهد بود و شما ميتوانيد از مشاوره هاي استفاده كرده تا هر گونه ابزارآلاتي را كه نياز داريد به راحتي و با خيالي آسوده تهيه نماييد.

شماره تماس ابزارلند

02166744501

09363418388

09372596745

فروش دريل 

در اين بخش قصد لينك دسترسي شما عزيزان را به مقاله قبلي در خصوص فروش دريل در اختيارتان قرار بدهيم و سپس در خصوص ابزارلند و خدمات قابل ارائه در اين نمايندگي فروش ابزارآلات در تهران اطلاعات لازم را در اختيار شما عزيزان قرار دهيم. همان طور كه ميدانيد يكي از مهم ترين ابزار كار دريل ها هستند كه بسيار كار براي ما راحت تر كرده اند. از مهم ترين ابزار هايي كه بسيار ضروري است براي انجام كارهاي مختلف از آنها استفاده و بهره برداري نماييد. به همين دليل فروش اين كالا توسط افراد مختلفي در برندهاي مختلفي ارائه ميشود. لازمه يك خريد موفق براي شما كسب اطلاعات مناسب و كامل در خصوص اين محصولات مي باشد از همين رو حتما بايد در هنگام خريد دريل به يك سري مسائل توجه ويژه داشته باشيد. به خصوص به برند و همچنين نمايندگي فروش دريل كه آيا مجموعه اي معتبر هست يا خير، آيا خدماتي را پس از فروش به شما ارائه ميدهد يا خير. به همين دليل به شما توصيه ميكنيم ابتدا از طريق لينكي ذيلا در اختيارتان قرار ميدهيم وارد صفحه مقاله كلي ارائه انواع دريل وارد شويد و سپس در ادامه با ابزارلند بيشتر آشنا شويد.

نمايندگي فروش دريل

ابزار لند به عنوان يكي از با سابقه ترين مجموعه ها در ارائه انواع ابزار صنعتي در ايران شناخته ميشود. اين مجموعه يكي از مهمترين مراكز فروش ابزارآلات در تهران و سراسر ايران بوده و يكي از مراكز معتبر فروش دريل در ايران شناخته ميشود. توصيه ميكنيم از طريق شماره هاي تماس ارائه شده در قيمت بالا حتما با ما تماس بگيريد و يا از طريق لينكي كه در ادامه در اختيارتان قرار ميدهيم وارد فروشگاه ما شده و هر يك از محصولات مورد نظر خود را انتخاب كرده و اقدام به خريد محصول مورد نظر خود كنيد.

نمايندگي فروش دريل

نمايندگي فروش دريل

 

 

فروش دستگاه جوش (اينورتر)

 

فروش دستگاه جوش (اينورتر)

فروش دستگاه جوش (اينورتر)

ابزارلند مركز  فروش دستگاه جوش (اينورتر) و همچنين مركز فروش ابزارآلات در تهران در اين مقاله در خصوص دستگاه هاي جوش و شرايط فروش اين دستگاه اطلاعاتي را در اختيار شما عزيزان قرار خواهد داد. پيش از آنكه به اين مطلب بپردازيم و اطلاعات مورد نياز شما را جهت تهيه ابزارآلات و ابزارهاي صنعتي در اختيارتان قرار بدهيم توصيه ميكنيم از طريق لينكي كه در ادامه اين بخش براي شما در نظر گرفته ايم وارد فروشگاه محصولات ما شده، از محصولات ما ديدن فرماييد و در صورت پسند هر يك، به طور آنلاين نسبت به خريد آن محصول اقدام نماييد. ارسال تمامي محصولات به سراسر كشور براي ما امكان پذير است. بنابراين اگر شما به دنبال يه مركز فروش دستگاه جوش (اينورتر) و يا مركز فروش هر نوع ابزارآلاتي هستيد ميتوانيد به راحتي و با خيالي آسوده براي خريد هر يك از محصولات ما اقدام كرده و محصول مورد نظر خود را درب منزل تحويل بگيريد. همچنين شما ميتوانيد از طريق شماره هاي تماسي كه ذيلا در اختيارتان قرار ميدهيم جهت دريافت مشاوره هاي رايگان و كسب تمامي اطلاعات لازم در خصوص برندها و ساير موارد مورد نياز با كارشناسان ما تماس بگيريد. مشاوران فروش دستگاه جوش ابزارلند تمامي مشاوره هاي خود را به صورت رايگان در اختيار شما قرار ميدهند تا شما را در تصميم گيري و انتخاب برند مناسب و دستگاه جوش مناسب با فعاليتي كه ميخواهيد راهنمايي كنند. با ما در ادامه اين مقاله همراه باشيد.

فروش دستگاه جوش

شما ميتوانيد از طريق لينكهاي ارائه شده در قسمت بالا وارد صفحه فروش دستگاه جوش ابزارلند شويد. از برندها و تمامي مدلهاي قابل ارائه ديدن فرماييد. قيمتهاي به روز را مشاهده كرده و با قيمت ساير دستگاه ها مقايسه نماييد و سپس با خيالي آسوده نسبت به خريد هر يك از محصولات مورد نظر خود به صورت آنلاين و پرداخت اينترنتي بدون نياز به مراجعه حضوري و از هر جاي ايران كه مايل هستيد اقدام نماييد. ما در فروشگاه ابزارلند سعي كرده ايم تمامي برندهاي قابل اطمينان و كارآزموده را در اختيار شما قرار دهيم تا شما در انتخاب دچار ترديد نشويد. هر برندي كه مد نظر داريد و هر برندي را كه دوست داريد انتخاب نماييد. اگر در انتخاب مورد نظر خود دچار ترديد شديد ميتوانيد روي كمك و راهنمايي و مشاوره هاي رايگان ابزارلند به عنوان بزرگ ترين مركز فروش دستگاه جوش در ايران حساب كنيد. تنها كافي است با ما تماس بگيريد و اطلاعات شغلي خود و موارد مصرف خود را به كارشناسان ما اعلام كنيد، بودجه شما پرسيده ميشود و در نهايت بر اساس آنچه شما در اختيار ما گذاشته ايد بهترين دستگاه در اختيارتان قرار ميگيرد. به اين ترتيب شما از مركز فروش دستگاه جوش ابزارلند راضي خواهيد بود و رضايتمندي شما افتخار و سربلندي ما ميباشد. در ادامه مقاله در خصوص قيمت اين دستگاه ها نيز اطلاعاتي را در اختيارتان قرار ميدهيم.

قيمت فروش دستگاه جوش

در ابتدا به شما توصيه ميكنيم براي دسترسي به قيمت فروش دستگاه جوش سري به فروشگاه ما بزنيد. در آنجا تمامي دستگاه ها به همراه قيمت نهايي و به روزشان براي شما درج شده است و شما ميتوانيد به راحتي نسبت به استعلام قيمت و نهايتا خريد محصول مورد نظر اقدام نماييد. اما بايد به اين نكته توجه ويژه داشته باشيم كه معمولا دستگاه ها داراي قيمت ثابت و مشخصي نيستند چرا كه اين دستگاه ها بر حسب توانايي هايشان و همچنين برند توليدي ميتوانند داراي قيمت هاي مختلفي باشند. البته عامل ديگري نيز وجود دارد كه ميتواند بر روي قيمت نهايي تاثير گذار باشد. آنهم فروشنده ها و يا مراكز فروش هستند. البته مراكز فروش معتبر معمولا به صورت سر خود سود بسيار زيادي را روي محصولات نميكشند. سعي ميكنند مركز فروش دستگاه جوش رقيب خود را در اين رقابت پيروز نكنند. به همين دليل عامل فروشگاه ها چندان مورد نظر نيست. تنها توانايي دستگاه و شركتهاي توليد كننده ميتوانند مهمترين عوامل موثر بر قيمت نهايي باشند. به خاطر داشته باشيد براي تهيه دستگاه جوش به سراغ افرادي كه به صورت انفرادي بدون جا و مكاني مشخص اقدام به فروش دستگاه جوش ميكنند نرويد. چرا كه ميتوانند به راحتي سود بيشتري را براي خود محاسبه كرده و اقدام به فروش نمايند. 

 

فروش ابزار آلات در تهران

فروش ابزار آلات در تهران 

فروش ابزار آلات در تهران قسمت سوم

 

در اين مقاله كه با نام فروش ابزار آلات در تهران مي باشد قصد داريم اطلاعاتي در مورد لوازم كشاورزي و پيچ بند در اختيار شما كاربران قرار دهيم.شما عزيزان در اين سايت مي توانيد به صورت آنلاين و بدون نياز به مراجعه حضوري براي خريد انواع ابزار آلاتي كه به آن نياز داريد اقدام نماييد. در اين مقاله شما را از طريق لينك هاي ارتباطي به صفحه محصولات مورد نياز خود ارتباط داده و همچنين توضيحاتي در مورد تمامي ابزار هايي كه مي توانيد از ما خريداري نماييد در اختيارتان قرار مي دهيم. لازم است كه بدانيد تمامي قيمت هاي ارائه شده در مركز فروش ابزار آلات در تهران، به روز بوده و شما مي توانيد با خيالي آسوده براي خريد محصولاتي كه به آن نياز داريد در اين فروشگاه اقدام نماييد. همچنين اگر در انتخاب برند مورد نظر يا محصولي كه مي خواهيد داراي شك و ترديد هستيد مي توانيد با مشاوران و كارشناسان ما با شماره هاي درج شده تماس بگيريد، در اين صورت ما شما را در خصوص انتخاب بهترين برند نسبت به هزينه اي كه مي توانيد پرداخت نماييد و همچنين كاري كه مي خواهيد انجام دهيد و ميزان مصرفتان راهنمايي مي كنيم. با ما همراه باشيد.

 

معرفي مركز فروش ابزار آلات در تهران

فروشگاه بزرگ ابزار لند به عنوان يكي از مراكز مهم  فروش ابزار آلات در تهران و همچنين در ساير نقاط كشور ايران به عنوان يك فروشگاه مجهز و آنلاين با موجوديت تمامي ابزار هاي مورد نياز براي شما مي باشد. شما در اين مركز فروش آنلاين مي توانيد تمامي ابزار آلات مورد نياز خود را تامين و تهيه كرده و نسبت به خدمات پس از فروش ما و همچنين راهنمايي ها و مشاوره هاي ما در خصوص انواع ابزار آلات خيالي آسوده داشته باشيد. در اين مركز فروش شما مي توانيد تمامي برند هاي معتبر و قابل تهيه در بازار را تهيه نماييد. ما در تمامي ابزار آلات خود، بهترين و معتبر ترين برند هايي ممكن را گرد هم آورده ايم تا شما در انتخاب خود ياري نماييم. همچنين شما مي توانيد با مراجعه حضوري نيز براي خريد و تهيه ابزار مورد نياز خود اقدام نماييد. اما توصيه مي كنيم به صورت آنلاين از اين مركز فروش ابزار آلات در تهران خريد نماييد تا از خدمات آنلاين ما بهره مند شويد. شما مي توانيد براي دسترسي سريع به محصولات و فروشگاه اينترنتي ما بر روي قسمت هايي از متن كه با رنگ آبي مشخص شده است كليك نماييد.

 

معرفي دسته بندي محصولات مركز فروش ابزار آلات در تهران

در اين مركز  فروش ابزار آلات در تهران ، ابزار لند تمامي محصولات خود را در ده شاخه دسته بندي كرده است. شما مي توانيد با اين طبقه بندي انجام شده به راحتي از طريق منو فروشگاه به صورت مستقيم به سراغ دسته بندي مورد نياز و مورد نظر خود وارد شده و در آنجا نسبت به خريد محصول مورد نياز خود اقدام نماييد. تنها با چند كليك ساده مي توانيد وارد قسمت خريد نهايي شده و در نهايت نسبت به خريد محصولات خود اقدام نماييد. در اين قسمت به صورت منظم تمامي دسته بندي هاي محصولات را به همراه آدرس هاي هر دسته بندي در اختيارتان قرار مي دهيم تا به اين ترتيب بتوانيد به راحتي در مركز فروش ابزار آلات در تهران به بازديد و خريدي امن و مطمئن مشغول شويد. ما در كنار شما هستيم و شما را در تمامي مراحل راهنمايي مي كنيم. كافي است همين الان تلفن خود را برداشته و پيش از خريد هر سوالي كه داريد را بپرسيد تا ما پاسخ آن را در اختيارتان قرار دهيم. ابزار لند يكي از معتبر ترين و همچنين به روز ترين مراكز فروش ابزار آلات در تهران همراه شما مي باشد.

 

 مركز فروش لوازم كشاورزي در تهران

در اين مركز فروش ابزار آلات در تهران شما مي توانيد از طريق دسته بندي لوازم كشاورزي وارد محصولات ما شده و تمامي برند هاي مربوط به لوازم كشاورزي را به همراه مشخصات فني و همچنين به همراه قيمت روز آنها مورد بررسي قرار دهيد و براي خريد هر يك اقدام نماييد. در اين دسته بندي شما مي توانيد به هر آنچه در مورد لوازم كشاورزي قابل ارائه در ابزار لند نياز داريد دست يابي داشته باشيد. در انتهاي اين متن ما شما را به صفحه فروش لوازم كشاورزي در تهران راهنمايي مي كنيم و شما مي توانيد با كليك بر روي لينكي كه براي شما در نظر مي گيريم وارد صفحه لوازم كشاورزي شويد. ابزار لند معتبر ترين مركز فروش ابزار آلات در تهران شما را به بازديد از صفحه لوازم كشاورزي ابزار لند دعوت مي نمايد.

براي مشاهده محصولات لوازم كشاورزي ابزارلند بر روي اين متن كليك كنيد.

 

 مركز فروش پيچ بند در تهران

در مركز فروش ابزار آلات در تهران شما مي توانيد از طريق منو فروشگاه وارد دسته بندي پيچ بندهاي ابزار لند شويد. در اين منو براي شما عزيزان تمامي برند ها و مدل هاي پيچ بند هاي موجود را به همراه مشخصات فني و همچنين قيمت به روز محصولات در اختيارتان قرار مي دهيم. شما مي توانيد وارد فروشگاه پيچ بند ما شويد از تمامي محصولات ما بازديد نماييد. اطلاعات لازم را در مورد هر يك به دست آوريد و در نهايت نسبت به خريدي امن و مطمئن اقدام نماييد. ما شما را در اين مسير راهنمايي مي كنيم و در كنار شما هستيم. اگر سوالي در خصوص هر يك از پيچ بندهاي ما داشتيد مي توانيد بلافاصله با ما تماس بگيريد. ما در كنار شما خواهيم بود و به صورت آنلاين شما را به سمت يك خريد امن از فروشگاه مركزي فروش ابزار آلات در تهران راهنمايي مي كنيم و شما مي توانيد روي ما حساب كنيد. در ادامه اين قسمت شما مي توانيد با كليك بر روي لينك ذيل وارد صفحه پيچ بند هاي ما شويد و هر آنچه را نياز داريد به دست آوريد و نسبت به خريد هر يك از محصولات كه مورد نياز شما عزيزان مي باشد اقدام نماييد. فراموش نكنيد ساده ترين راه خريد محصولات را در اين وب سايت براي شما فراهم آورده ايم تا بتوانيد به راحتي خريدي مطمئن و امن را تجربه نماييد. در ابزار لند مركز فروش ابزار آلات در تهران مي توانيد تجربه يك خريد موفق را داشته باشيد. ما در تمامي مراحل خريد در كنار شما هستيم و شما را در اين امر ياري مي كنيم.

 

براي مشاهده محصولات پيچ بند ابزارلند بر روي اين متن كليك كنيد.

 

فروش دريل

فروش دريل

هزينه فروش دريل

ابزارلند بزرگ ترين فروشگاه فروش ابزارآلات در تهران در اين مقاله در مورد هزينه فروش دريل اطلاعاتي را در اختيارتان قرار خواهيد داد. حتما ميدانيد ابزارلند از بزرگ ترين مراجع فروش آنلاين و معتبر در زمينه ابزارآلات صنعتي، آهنگري و نجاري ميباشد كه تمامي ابزارهاي لازم را در اختيار شما قرار ميدهد. يكي از محصولاتي كه ميتوانيد در انواع مختلف از فروشگاه بزرگ ابزارلند خريداري و تهيه نماييد، دريل ميباشد. در اين فروشگاه و در اين مركز فروش دريل شما ميتوانيد انواع اين محصولات را در برندها و با كاربردهاي بسيار متنوعي خريداري نماييد. اما زماني كه يك محصول يا يك دسته از محصولات با استقبال زيادي مواجه ميشوند و يا داراي كاربردهاي گسترده اي هستند، فروشندگان براي ارائه آن محصول زياد شده و هزينهها تا حدودي متفاوت ميشود. در اين مقاله قصد داريم به سوال مهم شما در مورد هزينه فروش دريل ابزار لند بپردازيم و هزينه هاي محصولات ابزارلند را در اختيارتان قرار بدهيم.

فروش دريل

پيش از بررسي هزينه فروش دريل لازم ميدانيم ابتدا در مورد فروش دريل كمي اطلاعاتي را در اختيارتان قرار دهيم. در انتهاي مقاله نيز لينك دسترسي شما به دو صفحه بسيار مهم را در اختيارتان قرار ميدهيم. يكي لينك دسترسي شما به صفحه مقاله كاملي كه در مورد فروش دريل ارائه داده ايم و ديگري صفحه فروشگاه محصولات دريل ابزارلند. با كليك بر  روي هر يك ميتوانيد وارد هر صفحه اي كه ميخواهيد شده و از محتواي موجود در آن صفحه آشنا شويد. همچنين براي راحتي شما شماره هاي تماس ابزارلند را هم در اختيارتان قرار ميدهيم و شما ميتوانيد از همين طريق با ما در ارتباط باشيد، از مشاوره هاي ما در مورد تمامي محصولات بهره مند شويد و از راهنمايي هاي ما براي خريدي مطمئن و آسان استفاده كنيد و حتي پيش از پايان اين مقاله استعلام هزينه فروش دريل را از مشاوران ما بگيريد. 

پس از اين نكات مهم به اصل موضوع در مورد فروش دريل بپردازيم. همان طور كه ميدانيد يكي از مهمترين انواع ابزارهاي مورد استفاده در تمامي كارها كه داراي كاربردهاي بسيار وسيعي ميباشد، انواع دريل ميباشد، به همين دليل هم هست كه داراي انواع مختلفي هستند تا بتوانند كاربردهاي بيشتري را پوشش بدهند و همچنين هزينه فروش دريل نيز به همين علت متفاوت است. اين ابزارها بسيار كامل و بسيار كاربردي هستند كه در برندهاي مختلفي توليد ميشوند. شما ميتوانيد در لينك فروشگاه دريل ابزارلند كه در ادامه قرار ميدهيم وارد فروشگاه دريل شده و از محصولات ما ديدن فرماييد. پيش از آنكه در خصوص هزينه فروش دريل اطلاعات بيشتري را در قسمت بعدي مقاله قرار دهيم ميتوانيد وارد فروشگاه شده و از هزينههاي ما ديدن فرماييد.

شماره هاي تماس

02166744501

09363418388

09372596745

هزينه فروش دريل

معمولا هزينه فروش دريل به عوامل مختلف و متعددي ميتواند بستگي داشته باشد، از جمله ميتوان به نوع و كاربرد دريل و همچنين برند توليد كننده آن اشاره داشت. تمامي اين موارد ميتواند بر روي هزينه نهايي اعلام شده موثر باشد. البته عامل ديگيري نيز براي هزينه نهايي وجود دارد كه آنهم فروشنده ها هستند. به همين دليل بايد از تمامي موارد مروبطه به هزينههاي انواع دريل آگاه باشيد تا بتوانيد بهترين انتخاب را داشته باشيد. در فروشگاه بزرگ ابزار لند به عنوان يكي از بزرگ ترين مراكز فروش ابزارآلات در تهران، ميتوانيد تمامي هزينههاي ما را مشاهده كرده و با ساير هزينهها مقايسه كنيد. اين آگاهي به شما كمك ميكند خريدي مطمئن و آسوده را داشته باشيد. همچنين ميتوانيد با ما در تماس باشيد و هزينه فروش دريل را مستقيما را كارشناسان ما بگيريد.

آموزش پيانو

آموزش پيانو

 يكي از مانند يادگيري ساز پيانو امري بسيار سخت و پيچيده مي باشد ، بنا بر اين بايد براي

آموزش اين ساز دلنشين و زيبا به استادان و نوازندگان حرفه ايي در اين زمينه مراجعه كنيد . در آموزش پيانو و يادگيري آن نت خواني اين ساز بسيار مهم است و هنر جويان گرامي بايد به درستي كلاويه ها و نت هاي آن و هم چنين قرار گيري نت ها را به خوبي بشناسند .

چگونه آموزش پيانو ببينيم ؟ 

لازم به ذكر است كه براي ياد گيري اين ساز به تكرار و تمرين و وقت نياز داريد به دليل آن كه پيانو مادر تمام ساز ها مي باشد و ممكن است در ماه هاي اول آموزش پيانو شما را بسيار خسته كند ، بنا بر اين پيشنهاد مي شود كه اگر به ساز پيانو علاقه داريد به ياد گيري آن اقدام كنيد در غير اين صورت ممكن است ياد گيري اين ساز براي شما امري طاقت فرسا شود .
در آموزش پيانو اولين قدم ، يادگيري نت ها و نحوه قرار گيري آن بر روي كلاويه هاي ساز مي باشد ، بايد بيان شود كه پيانو 88 كليد دارد و هر كدام از اين كليد ها نت مخصوص به خود را با صدا هاي زير و بم دارد .

 

 

در ابتدا :

هر نت را با حروف انگليسي مربوط به آن نمايش مي دهيم :

  • دو ( DO=C )
  • ر ( RE=D )
  • مي ( MI=E )
  • فا ( FA=F )
  • سل ( SOL=G )
  • لا ( LA=A )
  • سي ( SI=B )

حال براي آن كه بتوان راحت تر مكان هر نت را بر روي كلاويه درك كرد و آن را ياد گرفت ، بهتر است كه با يك كليد و مفهومي به نام دو مياني آشنا شويد . براي يافتن دو مياني بهتر دقيقا ميانه ساز را در نظر بگيريد ، حال چند كليد به سمت چپ نشان دهنده دو مياني مي باشد ، براي درك دقيق تر اين موضوع بهتر است كه در ابتدا به نحوه قرار گيري كليد  دو در ساز دقت كنيد و اين موضوع در آموزش مقدماتي و اوليه پيانو بسيار مهم است ، كه در زير عنوان شده است :

 


 

 

قرار گيري كليد دو بر روي كلاويه :

بر روي ساز پيانو 36 كليد سياه وجود دارد كه به صورت دو به دو ، سه به سه در كنار يك ديگر قرار گرفته اند ، حال اگر به كليد هايي كه به صورت دو به دو هستند توجه كنيد ، نت دو ( DO=C ) قبل از كليد هايي كه به صورت دو به دو مشكي هستند ، قرار دارد و به همين روال مي توان به راحتي نت هايي ديگر را در ذهنتان به خاطر بسپاريد . اين الگو به شما كمك خواهد كرد كه چگونه نت هاي مربوطه را بر روي ساز تشخيص دهيد ، البته شايان به ذكر است كه اين موضوع به تكرار و تمرين فراوان نياز دارد تا شما به هنگام نواختن پيانو بتوانيد به راحتي جاي نت ها را تشخيص دهيد . در آموزش پيانو به صورت مقدماتي بايد بتوانيد تمامي كليد ها را بشناسيد و بدانيد كه هر نت در كدام قسمت قرار گرفته است .
نت هايي كه در پيانو قرار گرفته اند ، هر چه به سمت راست پيانو توجه كرده و كلاويه ها را لمس كنيد خواهيد ديد كه صداي زير تري دارد و هرچه به سمت چپ پيانو نگاه كنيد متوجه خواهيد شد كه صداي بم تري ايجاد مي كند . حال براي تمامي هفت نتي كه وجود دارد صدا هاي بم تا صدا هاي زير را شامل خواهد شد .

قوي شدن انگشتان براي نواختن پيانو :

داشتن انگشتاني قوي براي نواختن پيانو يك اصل مهم مي باشد و در آموزش پيانو نكات مربوط به آن به هنر جويان آموزش داده مي شود . نحوه قرار گرفتن دست ها بر روي پيانو بسيار حائز اهميت است به دليل آن كه نوازندگان غير حرفه ايي هيچ گاه پشت ساز نبوده اند و از قرار گيري دستانشان بر روي ساز ممكن است اطلاعي نداشته باشند ، بنا بر اين در آموزش پيانو انجام تمرين هايي براي قوي شدن دست ها بسيار مهم و اساسي مي باشد .


 

 

نكته بسيار مهم در اجراي موسيقي :

لازم به ذكر است كه در آموزش پيانو تكنيك خواندن و اجراي موسيقي بسيار مهم است ، به دليل آن كه سبب مي شود به صورت آگاهانه در فضاي نت ها و موسيقي قرار بگيريد و بتوانيد نت هاي بعدي را به خوبي پيش بيني كنيد . اين موضوع براي آموزش پيانو بسيار مهم است و با رعايت آن مي توانيد بسيار راحت تر و سريع تر قطعه مورد نظر را بنوازيد .
نكته بسيار مهم ديگر در آموزش پيانو به صورت مقدماتي اين است كه بتوانيد هر قطعه را بخش بندي كرده و بخش هاي مختلف آن را به صورت آهسته ياد بگيريد و هرگز در آموزش مقدماتي پيانو سعي نكنيد قطعه را به سرعت بنوازيد به دليل آن كه بتوانيد با ساز خود ارتباط بر قرار كرده و هم چنين به خوبي درس ها فرا گيريد . بعد از آن كه تمامي نكات مربوط به آموزش پيانو به صورت مقدماتي را فرا گرفتيد ( نحوه نت خواني ، نوع نشستن پشت پيانو ، نحوه قرار گيري دست ها بر روي پيانو و نواختن ابتدايي پيانو ... ) ، مي توانيد به آموزش پيانو به صورت پيشرفته بپردازيد و قطعه هاي سنگين تري را آموزش ديده و اجرا نماييد . در آموزش پيانو و ياد گيري آن ، به خاطر سپردن نت ها و تمرين اجراي آن ها بسيار مهم است . شما بايد قدرت تحليل خود را با تمرين و تكرار و با استفاده از هوش و ذكاوت خود بالا ببريد ، علاوه بر اين كه تمرينات فيزيكي براي تقويت عضلات دستتان انجام مي دهيد ، نبايد از نت ها غافل شويد و هم چنين بايد سعي كنيد كه در آموزش پيانو تكنيك ها را از مدرس خود بياموزيد . براي آموزش پيانو بايد از مدرسان حرفه ايي و با تجربه در اين زمينه ياري بگيريد و با آن ها مشورت نماييد .
براي كسب اطلاعات بيشتر به صفحه اصلي وب سايت البرز پيانو مراجعه كنيد .