نوار نقاله

نوار نقاله

نوار نقاله در عبارت از دو كلمه نوار و نقال ساخته شده است كه عبارت نوارنشان از يك حلقه بسته دارد كه به صورت پهن و عرض دار و انعطاف پذير است كه نقاله قابليت نقل كردن جسمي يا جرمي را توسط نوار نشان مي دهد كه به آن تسمه نقاله نيز گفته مي شوداين نوار دايما در حال كشش و انعطاف هست پس بايد در برابر نيروهاي كششي و خمشي استحكام كافي داشته باشد واز دو بخش بلت و تجهيزات مكانيكي ساخته مي شود.

اين نوار به مثابه هم جاده و هم سيستم حركتي يك مجموعه توليدي و پردازشي است. با ماشيني شدن صنعت و عدم دخالت انسان نياز به نقاله ها گسترش صد چندان يافته است. نقاله مثل مسير بسته اي است كه باري را جابجا مي كند و مدام اين چرخه تكرار مي شود. خواه هدف انتقال باشد و خواه هدف تعيين مسيري باشد كه مي بايست در طول آن، فرايند خاصي روي محصول انجام گيرد.

به صورت عاميانه از اين دستگاه با نام نوار نقاله ياد مي شود. در عمل اين دو ماشين يكسان هستند و تنها در برخي ويژگي ها متفاوت هستند.

معمولا محل اتكاي وسايل در اين دستگاه به صورت زنجيري است و به منظور جابجايي موادي با شكل صلب مثل ظروف، جعبه ها و  يا هرچيز ديگري استفاده مي شود. اما در دستگاه تسمه نقاله به جاي زنجير از تسمه استفاده مي شود. چون محل اتكا بسته است مي توان موادي كه شكل ثابت ندارند همچون شن و ماسه را منتقل كرد.

 

جنس نوار نقاله :

اين دستگاه از اجزا و قطعات مختلفي تشكيل شده است.

اما مهمترين بخش آن تسمه است.

جنس تسمه ها با توجه به شرايط كاري متفاوت انتخاب مي شود.

اين تسمه مي تواند حتي از فلزات براي برخي كارهاي خاص توليد شوند اما اغلب تسمه ها از جنس هاي لاستيكي توليد مي شوند.

تسمه هاي آج دار، استيل كرد، پي وي سي ، پي وي جي و تسمه نقاله V شكل انواع گوناگوني از تسمه ها هستند.

اين تسمه جز وسيله هاي حمل كننده سيستم هاي انتقال موادهاي تسمه اي مي باشند.

شكل ظاهري آنها به اين صورت است كه دو قرقره يا بيشتر به وسيله يك حلقه از تسمه هايي كه براي حمل مواد هستند به دور آن پيچيده مي شود.

 

مزاياي استفاده از آن :

مزايا و ويژگي هاي استفاده از نقاله منجيد دار

نوار نقاله منجيد دار يا همان TEXTER داراي چندين لايه متنوع است.(همين امر باعث شده تا اين نمونه از نوار نقاله يعني نوار نقاله منجيد دار بيشترين استفاده را نسبت به ساير نمونه ها داشته باشد.)

در نوار نقاله منجيد دار از الياف منجيد استفاده شده؛ در قسمت طول آن يعني تارها از جنس پلي استر بوده كه موجب شده تا افزايش طولي آن كم شود، همچنين در قسمت عرضي آن( پودها) به دليل استفاده از نايلون به راحتي انعطاف پذير خواهند بود.

كاركرد بسيار خوبي در برابر ضربه ها دارد زيرا در نوار نقاله منجيد دار لاستيك نايلون به كار رفته است.

از ديگر ويژگي هاي اين نوع نوار نقاله موارد زير مي باشد:

    مقدار چسبندگي متناسب با لاستيك منجيدها

    متنوع بودن كاورها

    محكم بودن و استقامت در مقابل پاره شدن هاي احتمالي

    ضد رطوبت بودن 

فروش انواع تسمه

فروش انواع تسمه

فروش انواع تسمه عنوان مطلبي است كه ايران ويرا براي شما همراهان فراهم آورده است.براي انتخاب و خريد تسمه بايد شناخت قابل قبولي از تسمه،انواع تسمه و همچنين استاندارد هايي كه در ساخت و توليد و ارائه تسمه رعايت مي شود داشته باشيم.ايران ويرا به عنوان يكي از بزرگ ترين توليد كنندگان تسمه در ايران در زمينه فروش انواع تسمه فعاليت گسترده اي دارد.براي آنكه توانايي هاي ايران ويرا در زمينه فروش انواع تسمه را بررسي كنيم ابتدا لازم است كمي در مورد انواع تسمه بدانيم.

انواع تسمه

همان طور كه پيش تر بيان كرديم تسمه ها داراي انواع مختلفي هستند كه به معرفي چند مورد از آنها مي پردازيم:

تسمه تخت ( Flat belts ): اين تسمه ها به طور گسترده در قرن هاي 19 و اوايل قرن 20 كاربرد بسياري داشته كه براي انتقال قدرت در كارخانه ها استفاده مي شده. كاربرد آن ها در مزارع و معادن و .... از قبيل كارخانه هاي چوب بري، خرمن كوب نوار نقاله و .... مي باشد.جنس تسمه تخت از چرم ، پارچه و يا لاستيك ،پليمر است.

تسمه گرد ( round belts):تسمه هايي با سطح مقطع دايره اي شكل هستند و براي اجرا در پولي هايي با شيارهاي v شكل با زايه 60 درجه طراحي شده اند.اين شيارهاي گرد زماني مناسب هستند كه چرخ پولي هاي گرد به سمت تسمه ها راهنمايي شده باشند.اين تسمه در طول ها و اندازه هاي مختلف توليد مي شود كه براي اتصال اين تسمه از يك جز اصلي يا اتصال فلزي و يا جوش استفاده مي شود.

تسمه ذوزنقه اي (v-belts):اين تسمه كه به عنوان تسمهv شناخته مي شود و سطح مقطع آن ها ذوزنقه اي شكل است و مشكل هايي از جمله لغزش و هم ترازي را حل مي كند.اين تسمه ها به خاطر ضخامت بزرگترشان نسبت به تسمه هاي تخت ، نياز به پولي هاي بزرگتري دارند و داراي طول هاي قابل تنظيم با قابليت جداسازي قطعات و متعلقات در هنگام لزوم مي باشد.براي بدست آوردن قدرت بالاي مورد نياز 2 يا چند تسمه ذوزنقه اي را در آرايشي به نامmulti-v در كنار يكديگر به هم متصل مي كنند كه در خوشه هاي چند شيار قابل اجرا مي باشند.

تسمه چند شيار (multi-groove belts):اين تسمه معمولا از 5 يا 6 تسمهV شكل در كنار يكديگر ساخنه مي شود به همين خاطر براي همان سطح ديسك ، تسمه نازكتري نسبت به ذوزنقه اي به ما مي دهد كه اين دليل انعطاف پذير بودن تسمه مي باشد اگرچه اغلب پهن تر است كه اين انعطاف پذيري باعث افزايش بهره وري مي شود.خم شدن مداوم تسمه ، انرژي كمتري را در اصطكاك داخلي به هدر مي دهد.اين افزايش بهره وري در عمل به دليل كاهش اثرات حرارت بر روي تسمه است. تسمه به مدت طولاني تري به صورت خنك تر در سرويس عمل مي كند.اين توانايي درخم شدن ،به طراحان اجازه مي دهد كه مسير را به صورت يك مجموعه و يا به صورت مارپيچي طراحي كنند.اين خصوصيت مي تواند به طراحي يك موتور محكم كه در آن لوازم جانبي خيلي نزديك به بلوك موتور نصب شده و نيازي به ارائه تنظيمات تنيدگي نمي باشد، كمك كند. كل اين تسمه ممكن است به وسيله يك زنجير پولي تنيده شود.

تسمه آجدار (ribbed belt): تسمه آجدار ، تسمه انتقال قدرت است كه شامل شيارهاي طولاني مي باشد وعمل تماس بين دنده تسمه و شيار پولي را انجام مي دهد. اين تسمه داراي يك ساختار تك قطعه اي است كه اين ساختار براي توزيع يكنواخت تنش در سراسر عرض پولي در جايي كه تسمه در حال تماس است ،ارائه شده است.تسمه آجدار داراي محدوده قدرت تاKW 600 بوده، با نسبت سرعت بالا، داراي حركت مارپيچي شكل ، طول عمر بالا، پايداري و يكنواختي در تنش ديسك است و باعث كاهش ارتعاش مي شود.اين تسمه در كمپرسور،دوچرخه تناسب اندام،ماشين آلات كشاورزي، ميكسر مواد غذايي، ماشين لباسشويي ، ماشين چمن زني و...استفاد مي شود.

فروش انواع تسمه

ايران ويرا در زمينه فروش انواع تسمه در ايران از يكي از پيشگامان شناخته مي شود.همان طور كه ميدانيد استاندارد هاي رعايت شده در توليد تسمه مي تواند تفاوت ها را رقم بزند.ايران ويرا در زمينه فروش انواع تسمه موفقيت خود را مديون استاندارد هايي ميداند كه در توليد رعايت كرده است.شما مي توانيد با كارشناسان ايران ويرا تماس بگيريد.توليد و فروش انواع تسمه تخصص ايران ويرا است.

 

توليد انواع تسمه

توليد انواع تسمه

توليد انواع تسمه : ايران ويرا توليد كننده انواع تسمه در ايران اين مطلب را براي شما فراهم آورده است تا شما همراهان پس از آشنايي با تسمه و انواع تسمه و كاركرد هاي مختلف تسمه در خصوص توليد انواع تسمه اطلاعات مفيدي را به دست آوريد.علاوه بر شناسايي استاندارد هاي توليد با ايران ويرا به عنوان يكي از برجسته ترين توليد كننده گان تسمه هم بيشتر و بهتر آشنا شويد.اما پيش از هر چيزي لازم ميدانيم كمي در مورد تسمه به جهت يادآوري صحبت كنيم و سپس به اين مطلب بپردازيم.

تسمه

همان طور كه ميدانيد و صرفا براي يادآوري بايد گفت كه تسمه يك حلقه از ماده‌اي انعطاف‌پذير است كه براي ايجاد پيوند مكانيكي و انتقال انرژي بين دو يا چند شفت استفاده مي‌شود. حتما مي دانيد كه تسمه ها به دور پولي‌ها پيچيده حلقه مي‌زنند. در يك سامانهٔ داراي دو پولي ممكن است هر دو پولي در يك جهت به گردش درآيند يا تسمه به صورت ضربدري باشد تا جهتشان مخالف گردد. اما در مورد نحوه اندازه گيري تسمه ها كه كمتر به آن در مطالب تسمه پرداخته بوديم و بسياري از دوستان  در اين مورد سوال هايي داشتند بايد گفت كه تسمه‌ها را معمولاً با يكاهاي ميلي‌متر يا اينچ اندازه‌گيري مي‌كنند كه در تسمه‌هاي ميلي‌متري قطر خارجي و در تسمه‌هاي اينچي قطر داخلي ملاك اندازه‌گيري است.

 

انواع تسمه

مي توان انواع تسمه را به دسته بندي هاي زير تقسيم كرد اما نكته قابل توجه اين است كه دنياي تسمه بسيار بزرگ و وسيع و هر روز در حال گسترش است.

تسمه تايم صنعتي

تسمه تايمينگ صنعتي

تسمه شياري

تسمه هاي نقاله

نوار نقاله

تسمه برزنتي

تسمه گريپ

تسمه v-belt

تسمه آجدار

تسمه گرد

تسمه تخت

توليد انواع تسمه

همان طور كه در بالا ديديد تسمه انواع بسيار مختلفي دارد لذا توليد انواع تسمه كاري بسيار حساس و دقيق خواهد بود كم ترين اشتباه در انتخاب ضخامت ها و يا در كيفيت نهايي مي تواند موجب يك حادثه بزرگ در صنايع توليدي شود به همين دليل شناسايي توليد كننده گان و استاندارد هايي كه در توليد به كار مي گيرند مي تواند به شما در انتخاب تان كمك كند به همين دليل است كه ايران ويرا به صورت شفاف هميشه پاسخ گوي تمامي همراهان خود مي باشد تا بهترين راهنمايي ها را در خصوص نحوه و شرايط توليد انواع تسمه داشته باشد و به اين ترتيب شما را همراهي كند.

ايران ويرا تمامي انواع تسمه را كه در بالا ذكر كرديم با توجه به توان بالاي مجموعه و همچنين با رعايت بالاترين استاندارد هاي توليد در اختيار شما همراهان عزيز قرار ميدهد.همچنين شما مي توانيد در خصوص توليد و نحوه توليد و با ما تماس حاصل فرماييد تا توسط همكاران و كارشناسان ايران ويرا اطلاعات مفيدي را به دست آوريد. 

تسمه مدولار

تسمه مدولار

 

تسمه مدولار كه يكي از انواع تسمه نقاله مي باشد، تماماً از جنس  پلاستيك مقاوم و محكم  بوده و از سر هم بندي كردن قطعات پلاستيكي كوچك با سايز استاندارد ساخته مي شوند، با در كنار يكديگر قرار دادن اين قطعات كوچك پلاستيكي مي توان تسمه نقاله اي با عرض و طول مشخص، مقاوم در برابر ضربه و وزن بالا بدست آورد كه با توجه به پلاستيكي بودن آن در بسياري از خطوط شستشوي مواد بهداشتي و غذايي كاربرد دارد. در واقع پلاستيكي بودن تمام اجزاء تسمه مدولار اعم از قطعات كوچك تسمه، پيم، قفل و چرخ دنده هاي حركتي زير نوار، اين نوع تسمه را به گونه اي ضد آب كرده است.
مصرف تسمه نقاله مدولار به ويژه در صنايع غذايي روز به روز در حال افزايش بوده و قابليت نصب پروفيل در آن براي خطوط شيبدار و همچنين امكان استفاده از نوع مشبك (سوراخدار) جهت دفع آب، آن را پركاربردتر نيز كرده است. ديگر مشخصه تسمه مدولار كه آن را بسيار اقتصادي كرده است قابليت ترميم و جايگزيني قطعات آسيب ديده مي باشد.

 

مشخصات تسمه مدولار 

1

نوع

يكي از انواع تسمه نقاله مي باشد.

2

جنس

تماما پلاستيك

3

استحكام

مقاوم در باربر ضربه و قابليت تحمل وزن بالا

4

مقاومت در برابر آب

 اين تسمه از انواع تسمه هايي مي باشد كه كاملا ضد آب است.

5

تعمير و نگهداري

داراي قابليت ترميم و جايگزيني مي باشد كه همين مسئله هزينه تعمير و نگهداري را بسيار پائين مي آورد.

6

سازگاري با خطوط مختلف

از اين نوع تسمه مي توان در خطوط شيب دار نيز استفاده كرد.

7

قابليت دفع اب

از نوع مشبك اين تسمه براي دفع آب مي توان استفاده كرد. نوع مشبك يا همان نوع سوراخدار مي تواند كمك كند كه اين نوع تسمه آب را دفع نمايد.

8

كاربرد

با توجه به مشخصات تسمه مدولار اين تسمه در صنايع غذايي بسيار پر كاربرد مي باشد.

 

 

 

 

 

تسمه

تسمه

بي شك مي توان گفت تسمه ها در ابعاد و انواع متفاوتي توليد مي شوند به طور كلي  مشخصات تسمه در اين مدل ها يكسان است اما كاربرد آنها متفاوت مي باشد، شركت توليدي ايران ويرا در زمينه توليد و فروش انواع تسمه فعاليت دارد. يكي از مهم ترين وسايلي كه در صنعت بسيار كاربردي است تسمه مي باشد، انواع تسمه شامل تسمه تايم،تسمه شياري،تسمه نقاله،تسمه تخت،تسمه گرد و ... در صنعت استفاده مي شود.

مشخصات تسمه

تسمه يكي از پر مصرف ترين لوازم مصرفي در صنايع مختلف مي باشد و به نوعي تسمه پروانه يكي از اركان اصلي به چرخش در آمدن چرخ هاي صنعت مي باشد، تسمه يا تسمه پروانه در مدل ها و ابعاد مختلفي ساخته و عرضه ميشود كه مناسب با سايز دستگاه شما ميتوانيد بر طبق استاندارد سايز تسمه مدل مورد نظر را تهيه نماييد .

از معروفترين توليد كننده هاي اين محصول مي توان به : تسمه كره اي ، تسمه چيني ، تسمه فرانسوي و تسمه آلماني اشاره كرد تسمه ايران ويرا با ارائه بهترين قيمت تسمه از بهترين برند هاي تسمه ، امكان خريد تسمه را براي شما كاربران گرامي فراهم نموده  است. مشاهده اين مطلب>>درباره تسمه v شكل

 

انواع تسمه

تسمه پروانه يا تسمه دينام كه در بين صنعتگران با هر دو نام شناخته مي شوند ، در صنعت كاربرد فراواني دارند و به لحاظ فني زير شاخه هاي تسمه هاي انتقال قدرت تقسيم بندي مي شوند.

تسمه شيـــاري يا  ribbed belt يكي ديگر از انواع تسمه هاي صنعتي ميباشد كه بعلت سطح تماس بيشتر با پولي انتقال قدرت از يك پولي و شفت به يك پولي و شفت ديگر بصورت يكنواخت تر انجام ميدهد .

تسمه تخت يا flat belt يكي از انواع تسمه هاي صنعتي ميباشد و مانند هر تسمه هاي صنعتي ديگر سبب ميشود نيرو از يك پولي و شفت به يك پولي و شفت ديگر منتقل شود . مشاهده اين مطلب>>انواع تسمه v شكل

 

مزاياي تسمه

داراي كارايي و راندمان بالا مي باشد

مقاومت بسيار بالا در برابر همتراز نبودن

در صورت زياد بودن فاصله شافت‌ها بسيار ارزان و اقتصادي به شمار مي رود

عدم وابستگي محوري به شافت‌هاي هم تراز

تسمه هاي صنعتي از ماشين‌آلات در برابر رطوبت و اضافه بار محافظت مي كند

عايق مناسب براي هر گونه صدا و لرزش

از بين بردن ارتعاشات بارهاي ضربه ‌اي

داراي سرعت هاي قابل تنظيم و متغير است

قابليت انتخاب سرعت براي انجام كارهاي گوناگون

موجب افزايش طول عمر مكانيكي ماشين آلات صنعتي مي شود

عدم نياز به روغن كاري

مشاهده اين مطلب>>تفاوت تسمه شياري و تسمه تايم

كاربرد تسمه

ارزان‌ ترين ابزار براي انتقال نيرو، گشتاور و سرعت بين شافت‌هايي هستند كه ممكن است به صورت محوري تنظيم يا تراز نشوند. انتقال نيرو توسط تسمه‌ها و پولي‌هاي مخصوص، حاصل مي‌شود.

اين مجموعه به آرامي، با حداقل سر و صدا كار كرده و همراه با بالشتك موتور و بيرينگ‌ها با تغييرات بار مقابله مي‎كند.البته از مقاومت كمتري نسبت به چرخ دنده‌ها يا زنجير‌ها برخوردار هستند.با اين وجود، پيشرفت در مهندسي امكان استفاده از اين قطعات را در سيستم‌هايي كه قبلاً فقط از زنجير يا چرخ دنده استفاده مي‌نمودند، فراهم كرده است.

 

تسمه شياري

تسمه هاي شياري شامل تعدادي از شيارهاي V شكل طولي مي باشد كه به صورت موازي تشكيل يك تسمه شياري را مي دهند . از مزيت اين گونه تسمه ها مي توان به عمر مفيد بالاي تسمه ، مقاومت در برابر فشار ، قابليت استفاده از پشت و روي تسمه در به حركت درآوردن اجزاي مختلف موتور اشاره كرد. اين گونه تسمه ها جايگزين تسمه هاي سنتي شده و به طور قابل ملاحظه اي باعث كاهش هزينه ها شده است. ارتفاع كوتاه اين نوع تسمه باعث انعطاف پذيري بيشتر شده و امكان كاركردهاي پر پيچ و خم را به آن مي دهد (استفاده از پشت تسمه) . شماره گذاري تسمه هاي شياري شامل تعداد شيارها و نوع شيارها و طول تسمه به ميليمتر مي باشد.

 

انواع تسمه

انواع تسمه V شكل

ايران ويرا ارائه دهنده تسمه، تسمه تايم، تسمه تايمينگ، تسمه نقاله، انواع تسمه، تسمه صنعتي، خريد تسمه، فروش تسمه، پخش تسمه، نوار نقاله در ايران جهت سفارش با شماره هاي02133980559 - 09121466526 تماس حاصل فرمائيد

________________________________________

 

يكي از مهم ترين قطعات در صنعت، تسمه مي باشد، به طور كلي براي انتقال قدرت از تسمه استفاده مي كنند. از تسمه براي منتقل كردن نيرو بين دو محور با فاصله زياد استفاده مي كنند.در حال حاضر در بازار انواع تسمه ها براي بسياري از مصارف مهم در صنعت، كارخانه ها و ... كاربرد دارد.

يكي از انواع تسمه، تسمه هاي v  شكل مي باشد، تسمه هاي Vشكل نيز داراي چندين نوع مي باشد، تسمه  v شكل روكشدار(ساده),تسمه هايي با قابليت بالاي انتقال نيرو,مقاوم دربرابرحرارت,روغن و ضد الكتريسيته ساكن هستند كه دربسياري از كشورهاي جهان مورداستفاده قرار مي گيرند.به دليل مقاومت آنها دربرابرتغييرات طولي,كاركرد چندتسمه دركنار هم امكان پذيراست.

تسمه هاي v  شكل، تسمه هايي مدور هستند كه داراي كاربردهاي گسترده اي درماشين آلات صنعتي وكشاورزي ميباشند. اين تسمه ازنظرفني براي فولي هاي معمولي طراحي شده وبسيارمقرون به صرفه مي باشند.

 

تسمه هاي Vشكل دنده اي

تسمه هاي Vشكل دنده اي كه به صورت قالبي توليد مي شوند دربرابرحرارت و روغن مقاوم بوده و ضد الكتريسيته ساكن هستند.تفاوت اصلي و عمده ميان تسمه هاي وي شكل استاندارد  و تسمه وي شكل دندانه اي اين است كه تسمه دندانه ايي اين قابليت را دارد كه به دور يك فولي كوچك به گردش درآيد و مقدار دفع حرارت (ميزان حرارت ايجاد شده بين تسمه و پولي در حين حركت) را افزايش دهد. اگر فولي دستگاه شما كوچك است دندانه هاي تسمه باعث ميشود تسمه به خوبي به فولي چنگ بزند و باعث افزايش چسبندگي تسمه به فولي ها مي شود.به دليل مقاومت آنها دربرابرتغييرات طولي,كاركردچندتسمه دركنارهم امكان پذيراست.اين تسمه هاي دنده اي به علت انعطاف بالا,نشست مناسب در شيارفولي و ايجاد حرارت كمتر در هنگام كار,طول عمر مفيدبيشتري دارند. مشاهده اين مطلب>>تسمه از جنس پلي اورتان

كاربرد تسمه هاي Vشكل دنده اي

تسمه هاي Vشكل دنده اي نسل جديدي ازتسمه هاي Vشكل مي باشند.اين تسمه ها كاربردهاي گسترده اي دارند,به خصوص دركاربريهاي صنعتي با فوليهاي كوچك و سرعتهاي بالا,مزيت كلي تسمه هاي دنده اي نسبت به تسمه هاي ساده كه شامل مقرون به صرفه بودن,انتقال بهترنيرو و دوام بهتراست,سريعا تحولي چشمگير رادرصنعت تسمه ايجاد كرد.

تسمه هاي Vشكل اسپيشيال روكش دارتسمه هايي مقاوم دربرابرحرارت , روغن  و ضد الكتريسيته ساكن هستند.به دليل مقاومت آنها دربرابر تغييرات طولي,كاركردچندتسمه دركنارهم امكان پذيراست.

 

تسمه هاي روكش دار

تسمه هاي روكش دارازسه بخش اصلي تشكيل ميشوندكه عبارتنداز:

1-لاستيك فشرده اي كه دربرابرتغييرات حرارتي و فشار مقاوم است.

2-نخهاي تسمه كه وظيفه انتقال نيرورا به عهده دارند.

3-پارچه روكش كه كل تسمه را پوشش داده و آن رادربرابر عوامل محيطي و سائيدگي محافظت مي كند.

 

كاربرد تسمه هاي روكش دار

تسمه هاي روكش دار Vشكل اسپيشيال,درماشين آلات صنعتي و كشاورزي استفاده ميشوند.اين نوع تسمه هابراي كاربردهاي با سرعت بالا مناسبند.تسمه هاي اسپيشيال براي فولي هايي با پهناي %  50كمترازفوليهاي تسمه هاي كلاسيك(ساده)كاربرددارندو به ما امكان استفاده بهينه از فضا را ميدهند.ازآنجايي كه فولي هاي جديد چندمنظوره مي باشند,دربيشترمواردمي توان تسمه روكش دار(ساده)رابا تسمه اسپشيال تعويض نموده ودر نتيجه به انتقال بهتر نيرو و دوام بيشتر تسمه دست يافت.

 

تسمه هايV شكل اسپشيال دنده اي

تسمه هاي Vشكل اسپشيال كه به صورت قالبي توليد مي شوند دربرابرحرارت و روغن مقاوم بوده و ضد الكتريسيته ساكن هستند.به دليل مقاومت آنها دربرابرتغييرات طولي,كاركردچندتسمه دركنارهم امكان پذيراست.اين تسمه هاي دنده اي به علت انعطاف بالا,نشست مناسب در شيارفولي و ايجاد حرارت كمتر در هنگام كار,طول عمر مفيدبيشتري دارند

كاربرد تسمه هايV شكل اسپشيال دنده اي

تسمه هاي Vشكل اسپشيال دنده اي نسل جديدي ازتسمه هاي اسپشيال Vشكل مي باشند.اين تسمه ها به خصوص دركاربريهاي صنعتي باسرعت هاي بالا,كاربردهاي گسترده اي دارند.مزيت كلي اين نسل جديدتسمه نسبت به تسمه هاي روكش دار اسپشيال كه شامل مقرون به صرفه بودن,انتقال بهترنيرو ودوام بهتراست,تحولي سريع رادرعملكردتسمه ايجادكرد.

 

تسمه هاي Vشكل چندخطي ساده

تسمه هاي چندخطي علاوه برداشتن مزيتهاي تسمه هاي Vشكل ساده,مزاياي زيررانيزنسبت به تسمه هاي ساده دارند:

1-تسمه هانسبت به يكديگرعقب و جلو نميشوند.

2-استفاده ازخط سيرهاي افقي بدون هيچ مشكلي امكان پذيرمي باشند.

3-قابليت هاي جذب شوك هاي ضربه اي راافزليش مي دهند.

تسمه هاي سادهV شكل چندخطي شامل چندتسمه تك مي شوند كه توسط يك نوار دربالا به هم متصل شده و تشكيل يك تسمه واحد را ميدهند.اين تسمه ها در دستگاه هاي سنگين مورد استفاده قرارميگيرند.

دليل اينكه از تسمه هاي دسته اي به جاي تسمه هاي تكي استفاده ميكنند اين است كه با قرار دادن تعدادي تسمه در كنار يكديگر تسمه ها از قدرت بيشتري برخوردار ميشوند و كشش يكنواختي در سرتاسر  تسمه ها برقرار ميشود.

اين گونه طراحي لرزش هاي معمول در كاركرد تسمه هاي تك را جذب مي كند.اين نوع تسمه علاوه بر مقاومت در برابر روغن و حرارت ,ضدالكتريسيته ساكن نيزهست.علاوه برتسمه هاي ذكر شده ,تسمه هاي ويژه اي ازاين نوع با مقاومت حرارتي بالا با نخ پلي استرياكولارنيزتوليدمي شوند.

يك تسمه V شكل استاندارد حاوي رشته هايي از جنس پلي استر است كه در سرتاسر تسمه كشيده شده است و اين در حالي است كه در يك تسمه كولار اين رشته ها با رشته هايي از جنس كولار جايگزين شده اند.

 تفاوت واقعي زماني است كه شما يك پولي برعكس داريد مانند پولي هاي ماشين برف روب يا ماشين چمن زني ، در اين حالا تسمه كولار فشار وارده را بهتر از تسمه V شكل استاندارد تحمل ميكند.جنس كولار در اين نوع شرايط قوي تر است و بار شوك (فشار) را بهتر تحمل ميكند. اين تفاوت ميان تسمه وي شكل استاندارد و تسمه كولار است.

 

كاربرد تسمه هاي Vشكل چندخطي ساده

تسمه هايVشكل چندخطي براي ماشين آلات صنعتي اي كه حركت هاي ضربه اي شوك مانند رادارندوهمچنين براي كاركردهايي كه درآنها ممكن است لرزشهاي معمولي تسمه اثراتي منفي بر عملكرد دستگاه بگذارد,استفاده مي شوند.

درماشينهاي كشاورزي و به خصوص كمباينها,آنها اغلب به عنوان تسمه هاي اتصال دهنده استفاده مي شوند و براي كاهش لرزش و افزايش عمرمفيدتسمه,جايگزين تسمه هاي تخت يا مجموعه اي از تسمه ها ميشوند.

گردن قفلي

گردن قفلي

بهين دام اولين و بزرگترين توليد كننده گردن قفلي، فري استال، تجهيزات دامي و تنها صادر كننده تجهيزات دامي

 

همان طور كه ميدانيد بهين دام از اولين توليد كننده گان انواع فري استال ها در ايران مي باشد كه از جمله اين تجهيزات دامي كه توسط اين مجموعه بزرگ توليد و در اختيار مصرف كننده گان قرار مي گيرد مي توان به گردن قفلي ها اشاره كرد.در خصوص تجهيزات دامي در مطالب پيشين نكته اي ضروري و بسيار مهم را ذكر كرديم كه لازم مي دانم مجدد به آن اشاره كنم و اين نكته مهم اين است كه عدم استفاده از تجهيزات دامي بسيار بسيار موثر تر و كار آمد تر است نسبت به زماني كه شما براي دام هاي خود از تجيزات دامي غير استاندارد بهره ببريد.همچنين گردن قفلي هم يكي از همين تجهيزات است و اين دقت در انتخاب شامل اين نوع از تجهيزات دامي هم مي شود.

 

نرده گردن قفلي بهين دام

گردن قفلي

 

گردن قفلي يا همان نرده گردن قفلي همان طور كه پيش تر اعلام كرديم يكي از تجهيزات دامي قابل توليد و ارائه توسط بهين دام مي باشد كه نقش پر رنگ و به سزايي در معاينات دام ها دارد.اما گردن قفلي چگونه اين نقش بسيار حياتي را ايفا مي كند.همه ما ميدانيم كه كنترل سلامت دام ها بسيار مهم و ضروري است كه اگر اين مهم نبود بسياري از بيماري ها مي توانست از دام ها به انسان ها سرايت كند و آسيب هاي جدي حتي به جان انسان ها را داشته باشد.براي انجام معاينات لازم توسط پزشك معمولا دام ها آرام و قرار ندارند و به علت جدا شدن از گله و يا به علت بالاتر رفتن ميزان استرس در آنها كار پزشك براي معاينات دقيق با چالش رو به رو مي شود.هر چه تقلاي دام بيشتر شود و به اصطلاح چموش تر باشد دقت در انجام معاينات به همان نسبت كاهش مي بايد.گمان ميكنم لازم نباشد در خصوص خطري كه پايين بودن دقت معاينات مي تواند به بار بياورد صحبت كنيم و همه شما به اين مسئله كاملا آگاه هستيد.گاهي هم براي آنكه اين دقت در سطح بالاتري باشد با زور و اعمال فشار به دام ها مي توان دام را در شرايط صحيح معاينات قرار داد وليكن اين روش موجب افزايش استرس و ترس دام مي شود كه خود عامل بروز اختلالاتي در كاركرد و توانايي دام براي رساندن انسان ها به هدف شان خواهد شد.بهترين و كامل ترين روش ممكن براي جلوگيري از بروز چنين اتفاقاتي و يا همچنين بهترين روش براي جلوگييري از كاهش دقت معاينات استفاده از گردن قفلي يا همان نرده گردن قفلي مي باشد.اين وسيله به شكلي مناسب موجب ثابت نگاه داشته شدن گردن دام در حين انجام معاينات مي شود به اين ترتيب افزايش دقت در پي آن شكل مي گيرد و دامدار ها از سلامت دام خود به اطمينان كامل مي رسند.همچنين به اين دليل كه اعمال فشار و زور و ايجاد شرايط موجب ترس و يا استرس و اضطراب دام در زمان استفاده از گردن قفلي از بين مي رود،كمترين ميزان آسيب متوجه دام مي شود.

فريم شيردوشي

 

فريم شيردوشي

بهين دام اولين و بزرگترين مركز توليد فري استال، تجهيزات دامي و تنها صادر كننده تجهيزات دامي

فريم شيردوشي چيست؟ امروزه در نگهداري دام ها تغييرات مهمي اتفاق افتاده است. اين تغييرات در جهت مثبت و براي به روز كردن اين صنعت توسط محققين و توليد كنندگان و به كمك استقبال دامداران و دام پروران به وجود آمد. يكي از مهم ترين دغدغه هاي دامداري ها ايجاد شرايطي مناسب براي افزايش سود دهي دام ها بوده، از همين رو هميشه در پي ايجاد شرايطي بودند كه به اين واسطه بتوان نرخ سود دهي دام را افزايش داد. بنابر گزارش گروه صنعتي بهين دام، محققان پس از مطالعه بر روي رفتار هاي ذاتي و غريزي دام ها و همچنين مطالعه بر شرايط زيست شان متوجه ترس ها و نگراني ها و همچنين موارد آزار دهنده دام ها شدند. زماني كه بر اساس تحقيقات مختلف متوجه مي شويم چه مواردي مي تواند به دامداران و دام ها براي سوددهي بيشتر كمك كند. از همين رو كارشناسان اقدام به طراحي فري استال ها يا همان تجهزات پزشكي نمودند كه يكي از همين تجهيزات دامي فريم شيردوشي مي باشد. مشخص است اين فريم به دامداران در اجراي عمليات شيردوشي كمك مي كنند. اما اين فريم چيست و چگونه مي تواند كمك كند؟ با گروه صنعتي بهين دام همراه باشيد.

فريم شيردوشي چيست؟

 

همان طور كه در ابتداي مطلب بيان كرديم فريم شيردوشي يكي از تجهيزات دامي طراحي و توليد شده براي استفاده در دامداري ها مي باشد. اين فريم در حقيقت محلي است كه دام را براي انجام عمليات شيردوشي به آنجا منتقل مي كنند. يكي از مهم ترين چالش هايي كه براي دامداران وجود داشته و دامداران در پي رسيدن به راه هايي براي از بين بردن اين چالش ها بودند، همين عمليات حساس شيردوشي مي باشد. شما مي دانيد كه دام هاي شير ده تمام سود رساني شان به ميزان شيري كه ارائه مي دهند بر مي گردد. بنابراين هر گونه موضوعي كه مي تواند به هر نحوي شرايط شير دهي مناسب دام را در خطر بياندازد و در اين مورد دام را تضعيف نمايد بايد از بين برود. همچنين هر موردي كه مي تواند شرايط شيردوشي را بهبود ببخشد بايد به زيست دام ها اضافه شود تا به اين ترتيب بتوانيم به اهداف خود از اداره يك دامداري مناسب برسيم. فريم شيردوشي با توجه به مزايا و ويژگي هايي كه دارد مي تواند به دامداران براي از بين بردن شرايط نامناسب شيردوشي و به دام براي شيردهي بيشتر كمك كند.

 

با كليك بر روي اين مطلب مي توانيد اطلاعات تكميلي بيشتري را در مورد فريم شيردوشي كسب نماييد.

ويژگي هاي فريم شيردوشي

 

اين محل تعريف شده براي انجام عملات شيردوشي كه به فريم شيردوشي معروف است حتما داراي ويژگي ها و مزايايي مي باشد كه تا اين حد مورد توجه قرار گرفته است. بنابراين در اين بخش ما به معرفي بخشي از مزاياي و ويژگي هاي مهم اين فريم ها خواهيم پرداخت تا دليل اين همه محبوبيت متوجه شويم.

 

    از بين بردن شرايط استرس دام ها: دام ها براي شيردوشي معمولا از گله جدا مي شدند و اين انتقال موجب استرس در دام ها ميشد. از همين رو با استفاده از اين فريم ها استرس دام ها به حداقل رسيد.

    ايجاد شرايط امنيت براي دام ها: زماني كه دام ها به اين فريم براي انجام عمليات شيردوشي منتقل شوند احساس امنيت بيشتري دارند.

    سرعت بخشيدن به شيردوشي: به كمك فريم شيردوشي، عمليات دوشيدن شير دام ها با سرعت بيشتري صورت مي گيرد.

    سهولت انجام شيردوشي: همچنين اين تجهيزات دامي موثر مي توانند عمليات شيردوشي را تا حدامكان ساده تر كنند.

    كمك به افزايش نرخ بازدهي دام: با ويژگي هايي كه در ابتدا ذكر كرديم، سود دهي دام به بالاترين ميزان خود خواهد رسيد.

 

از طريق اين لينك ميتوانيد اطلاعات بيشتري در مورد كاربرد فريم شيردوشي به دست آوريد.

باكس سم چين

باكس سم چين

 

سم نقش مهمي، در حركت حيوان دارد و وزن بدن را، در حال سكون و حركت تحمل مي كند . هر گونه اختلال در حركت گاو، سودآوري كاهش يافته و در بعضي مواقع ضرر ايجاد شده ناشي از بيماري هايي نظير لنگش، بيشتر از ميزان سود حاصل شده از دام بيمار است.باكس سم چين جهت مهار دام و انجام فرايند سم چيني و يا درمان بر روي سم كه از جنس آهن با ورق و لوله سنگين

 

باكس سم چين

 

 بهين دام بزرگترين توليد كننده تجهيزات دامداري: فري ستال، فريم شيردوشي، نرده گردن قفلي، باكس سم چين، نرده واكسن در ايران است جهت مشاوره و خريد با شماره هاي 02133445566 و 09126609298 و 09126100018 و02634416418 تماس حاصل فرمائيد.

فروشگاه اينترنتي تخصصي موتورولا

در مجموعه موبايل موتورولا بسياري از مدل هاي مختلف در حال ساخت و ارائه هستند و هر از گاهي  شركت موتورولا يكي از اين مدل هاي موبايل را روانه بازار ميكند اما براي تهيه هر كدام از اين محصولات بهتر از قبل از اقدام اطلاعاتي از كاركرد و امكانات اين موبايل ها دارا باشيد در اين مجموعه مقالات به معرفي برترين هاي سال گذشته از موبايل موتورولا خواهيم پرداخت:

موبايل موتورولا وان ويژن

تاريخ معرفي اين موبايل موتورولا در تاريخ : مي ۲۰۱۹ | وزن: ۱۸۰ گرم | ابعاد: ۸x۷۱x۱۶۰ ميليمتر | سيستم‌عامل: اندرويد ۹ پاي| اندازه نمايشگر: ۶.۳ اينچ | رزولوشن: ۲۵۲۰x۱۰۸۰ پيكسل | پردازنده: اگزينوس ۹۶۰۹ | رم: ۴ گيگابايت | حافظه: ۱۲۸ گيگابايت | باتري: ۳۵۰۰ ميلي‌آمپرساعت | دوربين پشت: ۴۸ مگاپيكسل + ۵ مگاپيكسل | دوربين جلو: ۲۵ مگاپيكسل

    طراحي جذاب اين مدل از سري گوشي موتورولا يكي از نقاط قوت آن است
    سيستم‌عامل اندرويد وان
    نسبت تصوير طويل ۲۱:۹
    عدم تناسب دوربين با مشخصات گوشي

گوشي موتورولا وان ويژن يكي از بهترين گوشي‌هاي موتو است و سيستم‌عامل اندرويد وان آن، بسياري از قابليت‌هاي اضافي نسخه معمولي اندرويد را حذف كرده و خود گوشي نيز طراحي جذابي دارد.

البته نسبت تصوير ۲۱:۹ موتورولا وان ويژن امكان دارد باعث دردسر برخي‌ها بشود؛ با اين حال، هنوز بحث‌هاي زيادي سر اين موضوع وجود دارد كه آيا نسبت مذكور، جايي در آينده گوشي‌هاي هوشمند دارد يا اينكه يك چيز آزاردهنده است.

اگر شما با ابعاد و طول بلند وان ويژن مشكلي نداريد و مشخصات ضعيف آن در چندين بخش، برايتان مهم نيست، اين گوشي اقتصادي حتما نظر شما را جلب خواهد كرد.

 

گوشي موتورولا موتو G7

تاريخ ارائه اين مدل گوشي موتورولا : مارس ۲۰۱۹ | وزن: ۱۷۲ گرم | ابعاد: ۸x۷۵.۳x۱۵۷ ميليمتر | سيستم‌عامل: اندرويد ۹ پاي | اندازه نمايشگر: ۶.۲ اينچ | رزولوشن: ۲۲۷۰x۱۰۸۰ پيكسل | پردازنده: اسنپدراگون ۶۳۲ | رم: ۴ گيگابايت | حافظه: ۶۴ گيگابايت | باتري: ۳۰۰۰ ميلي‌آمپرساعت | دوربين پشت: ۱۲ مگاپيكسل + ۵ مگاپيكسل | دوربين جلو: ۸ مگاپيكسل

    نمايشگر LCD بزرگ و روشن در شرايط هاي مختلف از مهم ترين امكانات اين مدل موبايل موتورولا است
    ارزش خريد بالاتر نسبت به G7 پلاس
    فريم پلاستيكي
    لگ‌هاي ناگهاني در حين اجراي اپليكيشن‌ها

شايد اين سوال براي شما ايجاد شده باشد كه چرا موتورولا موتو G7 از برترين هاي اين برند در ليست اعلام برترين گوشي هاي هوشمند موتورولا در سال ميلادي 2020 قرار داده شده است؟ در جواب بايد بگوييم كه اين گوشي گرچه عملكرد ضعيف‌تري نسبت به موبايل موتورولا جي 7پلاس دارد، اما در مناطق و كشورهاي بيشتري قابل دسترس است، بنابراين برخلاف نسخه پلاس لازم نيست كه براي اين گوشي هزينه عرضه بين‌المللي پرداخت كنيد.

ضمن اينكه شما با انتخاب G7 چيز زيادي را از دست نخواهيد داد. درست است كه چيپست اسنپدراگون ۶۳۲ آن، قدرت كمتري دارد و فريم بدنه گوشي موتورولا به جاي آلومينيوم از جنس پلاستيك است، اما بقيه مشخصات آن تقريبا مشابه نسخه پلاس بوده و اين بدين معني است كه شما مي‌توانيد هندستي در حد G7 پلاس را با قيمت پايين بخريد.

موتورولا G7 مجهز به ۴ گيگابايت رم، ۶۴ گيگابايت حافظه، نمايشگر ۶.۲ اينچي LCD، دوربين دوگانه ۱۲ و ۵ مگاپيكسلي به عنوان دوربين اصلي و دوربين سلفي ۸ مگاپيكسلي است و مثل نسخه پلاس از اندرويد ۹ پاي بهره مي‌برد.

در پايان فراموش نكنيد نمايندگي موبايل موتورولا در استان البرز مجموعه موبايل صفر و يك است و براي دريافت بهترين اطلاعات و مشاوره ها براي خريد عنوان موبايل موتورولا مي توانيد با ما در ارتباط باشيد تهران موتورولا براي خريد موبايل موتورولا در هر نقطه از كشور همراه شما خواهد بود.