فروش پيانو

فروش پيانو

فروش پيانو فروش پيانو قطعات و لوازم پيانو بايد از مكان هاي معتبر انجام گيرد ، زيرا در اين صورت است كه مي توان از كيفيت محصولات اطمينان حاصل كرد . در بسياري از موارد ممكن است كه براي پيانو شما مشكلاتي به وجود آمده باشد و براي تعمير آن بايد قطعات و لوازم پيانو را كه دچار اشكال شده است ، تعويض نماييد كه در اين صورت بايد قطعات و لوازم پيانو را با بهترين كيفيت ممكن تهيه كنيد تا از عمر مفيد پيانو شما  كاسته نشود و ساز شما سلامت خود را حفظ كند .

ساز پيانو يك ساز بسيار سنگين مي باشد و از قطعات و لوازم بسياري در ساخت آن استفاده شده است ، اگر پيانو خود را از مكان هاي معتبر و هم چنين بدون كارشناسي خريد ساز تهيه كنيد ، ممكن است بعد از سال ها ساز شما با مشكلات بسياري رو به رو شود و قطعات و لوازم آن نيز به تعمير نياز پيدا كند ، به همين دليل بسيار مهم است كه قبل از خريد ساز پيانو به صورت حتم كارشناسي خريد ساز را نيز انجام دهيد تا از وقوع مشكلات احتمالي جلوگيري به عمل آوريد .

 

فروش قطعات پيانو

 

 

فروش قطعات و  لوازم پيانو :

 

قطعات و لوازم پيانو به و صورت زير مي باشند :

قطعات و لوازم اصلي پيانو ( اجزاي تشكيل دهنده پيانو )

لوازم جانبي پيانو ( لوازم مورد نياز براي نواختن پيانو )

قطعات و لوازم پيانو ( لوازم اصلي پيانو )  به صورت كلي به دسته هاي زير تقسيم بندي مي شود :

1. سيم ها و پين هاي پيانو

سيم ها و پين هاي پيانو كه از مهم ترين و جزئي تر قطعات و لوازم پيانو مي باشد كه در صورت بروز مشكل و خرابي و هم چنين با تشخيص كارشناس كوك پيانو ، اين قطعات بايد عوض شوند يا تعمير گردند . خريد و فروش قطعات و لوازم پيانو مانند خريد سيم ها و پين هاي پيانو بايد با بهترين كيفيت انجام شود و تشخيص كيفيت و مناسب بودن سيم ها و پين ها بايد توسط افراد با تجربه در اين زمينه انجام گيرد ، مانند كوكر هاي حرفه ايي كه از تمام قسمت ها و جزئيات ساز آگاه هستند . لازم به ذكر است كه دقت و ظرافت سيم ها و پين هاي پيانو بسيار بالا مي باشد و در صورت كوچك ترين خرابي براي آن ها ساز و كار پيانو با مشكل رو به رو خواهد شد . 

 

2 . پدال هاي پيانو :

لازم به ذكر است كه هر كدام از پدال هاي پيانو يك وظيفه مخصوص را بر عهده دارند و مانند سيم ها و پين هاي پيانو يكي از پر كاربرد ترين قطعات پيانو مي باشد . گاهي اوقات ممكن است كه اين پدال ها با مشكل رو به رو شود و بر اساس نظر كارشناسان در اين زمينه به تعمير يا تعويض نياز داشته باشد در اين صورت بايد براي خريد و فروش قطعات و لوازم پيانو اقدام كرده و آن ها را تهيه كنيد ، براي مثال : يكي از پدال هاي پيانو كه به دمپر ها اتصال دارد ( پدال سمت راست ) ، در برخي از اوقات ممكن است عمل كرد آن نا مطلوب باشد و بنا بر تشخيص

كارشناس حرفه ايي پيانو نياز به تعويض داشته باشد كه در اين صورت به اين مورد اقدام كرد .

 3 . كلاويه ها

كلاويه ها كه همان كليد هاي پيانو مي باشد و تعداد آن ها 88 عدد است . اين كليد ها مستقيما به سيم هاي پيانو به واسطه چكش هايي متصل است . حال در صورت بروز مشكل ( مانند قطعات و لوازم ديگر پيانو ) مي توان آن ها را تعويض كرد . لازم به ذكر است كه اين مشكلات ممكن است در قسمت چكش پيانو به وجود بيايد و تشخيص آن به واسطه افراد با تجربه و كارشناسان در اين زمينه مي باشد .

 

4 . بدنه

بدنه پيانو همان چهار چوب اصلي پيانو مي باشد و با كيفيت ترين نوع چهار چوب ، چوب هاي بسيار محكم مانند چوب آبنوس است كه البته امروزه از متريال ديگري نيز در ساخت بدنه پيانو استفاده مي شود .

5 . اكشن

اكشن پيانو در واقع موتور اصلي پيانو است كه از هزاران هزار قطعه تشكيل شده و  زماني كه شما پيانو را مي نوازيد و كلاويه ها را مي فشاريد ، تمامي قطعات دست به دست هم مي دهند تا نت مربوطه را به گوش شما برسانند . در صورت خرابي در قطعات و لوازم پيانو مانند اكشن پيانو ، تعمير آن بايد به دست افراد بسيار با تجربه انجام گيرد تا از بروز مشكلات بيشتر براي پيانو جلوگيري به عمل آيد . براي خريد و فروش قطعات و لوازم پيانو (  قطعات اكشن پيانو ) بايد علاوه بر آن كه به مكان هاي معتبر مراجعه مي كنيد ، با كوكر هاي حرفه ايي در اين زمينه نيز مشورت كنيد .

 

6 . ساند بورد ( SOUND_BOARD )

اين صفحه باعث ايجاد نت هاي پيانو با فركانس هاي مورد نظر مي باشد و از اصل لرزش اجباري تبعيت مي كند . مانند ديگر قطعات و لوازم پيانو ، در صورت ايجاد مشكل تشخيص آن به واسطه كوكر هاي حرفه ايي و افراد با تجربه امكان پذير است .

لوازم جانبي پيانو براي نواختن پيانو بسيار اهميت ويژه ايي دارد ، به دليل آن كه مي توان با در اختيار داشتن آن ها بسيار راحت تر يك قطعه را نواخت ، براي مثال وجود مترنرم براي نواختن پيانو مخصوصا كساني كه به تازگي مي خواهند اين ساز را آموزش ببينند ، بسيار مهم و اساسي است . 

 

فروش لوازم پيانو

 

نكته :

خريد و فروش قطعات و لوازم پيانو ، براساس نوع پيانو مشخص مي شود و قطعا فروش لوازم پيانو ديجيتال با پيانو آكوستيك بسيار متفاوت است ، اين تفاوت در نوع لوازم و هم چنين قيمت آن مي باشد . خريد و فروش قطعات پيانو براي كساني كه مي خواهند ساز خود را تعميركرده يا يك ساز دست دوم تهيه كنند ، يك مبحث كاملا تخصصي مي باشد ، زيرا پيانو سازي است كه تشخيص سالم بودن قطعات و با كيفيت بودن آن ها بسيار سخت است و جز كارشناسان آن ، افراد ديگر نمي توانند اين موارد را تشخيص دهند ، به همين دليل بسيار تأكيد شده كه براي خريد و فروش قطعات و لوازم پيانو با كارشناسان مشورت كنيد .

براي كسب اطلاعات بيشتر با كارشناسان وب سايت البرز پيانو مشورت كنيد . 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.