قاب پد

عمومي

قاب پد

قاب پد 

شركت هواسلولز در سال 1385 تاسيس و فعاليت توليد انواع قاب پد، پد سلولزي مرغداري و انواع پد هاي گلخانه اي را در كشور با هدف ارائه محصول مرغوب و با كيفيت آغاز نمود.جهت مشاوه مي توانيد با شماره  هاي ثبت شده در قسمت تماس با ما،تماس حاصل فرماييد.

قاب پد : شركت هواسلولز قاب گالوانيزه پد سلولزي را توليد مي نمايد كه نسبت به نمونه هاي مشابه داخلي داراي برتري ها و همچنين امتياز هاي زيادي مي باشد. اين برتري موجب شده است تا اين قاب هاي گالوانيزه در نوع خود منحصر به فرد باشد. زماني كه در مورد قاب صحبت مي كنيم ميدانيم كه به يك چارچوب نگهدارنده اشاره مي كنيم. وقتي هم مي گوييم قاب گالوانيزه پد سلولزي در حقيقت به يك چهارچوب نگهدارنده پد سلولزي اشاره مي كنيم و اين دقيق ترين و روشن ترين تعريف اين محصول مي باشد. اما هدف استفاده از اين محصول چيست؟ اين قاب با هدف استفاده بهينه از پد سلولزي مورد استفاده قرار مي گيرد، به اين ترتيب كه با توزيع حداكثري و مفيد آب در يك سيستم بسته و همچنين منسجم موجب آب رساني يكنواخت بر تمامي سطح پد مي شود. در اينجا استفاده از فريم پد موجب مي شود پرتي و اتلاف انرژي و آب براي مصرف كننده تا حد قابل توجهي كاهش پيدا كند و راندمان بالايي به وجود آيد.

كيفيت قاب پد

به گزارش كارشناسان، ورق هايي كه در توليد قاب پد ساخته شده توسط شركت هواسلولز استفاده ميشود از بهترين نوع ورق موجود در بازار، با كوتينگ(روكش)بالا ( نقطه به نقطه5/2 ميكرون) مي باشد كه طولاني‌ترين عمرمفيد را در مقابل رطوبت و به اصطلاح زنگ زدگي و پوسيدگي  دارا باشد و  بسته به نياز و مورد مصرف آن قسمت از قاب و يا قطعات جانبي مربوط به قاب،از ضخامت هاي مختلف ورق در اندازه هاي 1mm1.25-mm1.5-mm استفاده شده است تا كيفيت فريم هواسلولز به بالاترين حد ممكن خود در رقابت با نمونه هاي مشابه برسد.

طراحي قاب پد

طراحي فريم پد به طور كلي و از نظر ساختار برگرفته از طراحي قاب شركت معتبر و نامدار مونترز مي باشد. اين شركت بزرگ اولين و بزرگ ترين پيشگام در توليد و ارائه ي پد هاي سلولزي در دنيا و همچنين پيشرو در اين صنعت پر كاربرد مي باشد،الگو برداري قاب گالوانيزه پد سلولزي شركت هوا سلولز از اين شركت صورت گرفته و  مهندسين شركت هواسلولز ضمن طراحي مجدد و  دقيق اين قطعات سعي بر استفاده بهينه از اين شكل قاب درشرايط بومي كشور را داشته اند. درشيوه  توليد قاب گالوانيزه هواسلولز، از به روز ترين و دقيق ترين دستگاهها با حداقل دخالت نيروي انساني در بخش‌هاي مربوط به دقت و انداگيزي در روند  توليد استفاده شده تا در نهايت، سوراخكاري ها، خمكاري ها،  ودر كل ماشين كاري قاب  مذكوربه شكلي طراحي و توليد شده كه با توضيح مختصر و داشتن كمترين اطلاعات فني، مصرف كننده محترم بتواند آن را مونتاژ كند و براحتي با منطبق كردن قطعات بصورت يك پازل بسيار ساده، كار مونتاژ و نصب نهايي قاب پد بر روي سازه مورد نظر انجام شود.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.