توليد انواع تسمه

توليد انواع تسمه

توليد انواع تسمه : ايران ويرا توليد كننده انواع تسمه در ايران اين مطلب را براي شما فراهم آورده است تا شما همراهان پس از آشنايي با تسمه و انواع تسمه و كاركرد هاي مختلف تسمه در خصوص توليد انواع تسمه اطلاعات مفيدي را به دست آوريد.علاوه بر شناسايي استاندارد هاي توليد با ايران ويرا به عنوان يكي از برجسته ترين توليد كننده گان تسمه هم بيشتر و بهتر آشنا شويد.اما پيش از هر چيزي لازم ميدانيم كمي در مورد تسمه به جهت يادآوري صحبت كنيم و سپس به اين مطلب بپردازيم.

تسمه

همان طور كه ميدانيد و صرفا براي يادآوري بايد گفت كه تسمه يك حلقه از ماده‌اي انعطاف‌پذير است كه براي ايجاد پيوند مكانيكي و انتقال انرژي بين دو يا چند شفت استفاده مي‌شود. حتما مي دانيد كه تسمه ها به دور پولي‌ها پيچيده حلقه مي‌زنند. در يك سامانهٔ داراي دو پولي ممكن است هر دو پولي در يك جهت به گردش درآيند يا تسمه به صورت ضربدري باشد تا جهتشان مخالف گردد. اما در مورد نحوه اندازه گيري تسمه ها كه كمتر به آن در مطالب تسمه پرداخته بوديم و بسياري از دوستان  در اين مورد سوال هايي داشتند بايد گفت كه تسمه‌ها را معمولاً با يكاهاي ميلي‌متر يا اينچ اندازه‌گيري مي‌كنند كه در تسمه‌هاي ميلي‌متري قطر خارجي و در تسمه‌هاي اينچي قطر داخلي ملاك اندازه‌گيري است.

 

انواع تسمه

مي توان انواع تسمه را به دسته بندي هاي زير تقسيم كرد اما نكته قابل توجه اين است كه دنياي تسمه بسيار بزرگ و وسيع و هر روز در حال گسترش است.

تسمه تايم صنعتي

تسمه تايمينگ صنعتي

تسمه شياري

تسمه هاي نقاله

نوار نقاله

تسمه برزنتي

تسمه گريپ

تسمه v-belt

تسمه آجدار

تسمه گرد

تسمه تخت

توليد انواع تسمه

همان طور كه در بالا ديديد تسمه انواع بسيار مختلفي دارد لذا توليد انواع تسمه كاري بسيار حساس و دقيق خواهد بود كم ترين اشتباه در انتخاب ضخامت ها و يا در كيفيت نهايي مي تواند موجب يك حادثه بزرگ در صنايع توليدي شود به همين دليل شناسايي توليد كننده گان و استاندارد هايي كه در توليد به كار مي گيرند مي تواند به شما در انتخاب تان كمك كند به همين دليل است كه ايران ويرا به صورت شفاف هميشه پاسخ گوي تمامي همراهان خود مي باشد تا بهترين راهنمايي ها را در خصوص نحوه و شرايط توليد انواع تسمه داشته باشد و به اين ترتيب شما را همراهي كند.

ايران ويرا تمامي انواع تسمه را كه در بالا ذكر كرديم با توجه به توان بالاي مجموعه و همچنين با رعايت بالاترين استاندارد هاي توليد در اختيار شما همراهان عزيز قرار ميدهد.همچنين شما مي توانيد در خصوص توليد و نحوه توليد و با ما تماس حاصل فرماييد تا توسط همكاران و كارشناسان ايران ويرا اطلاعات مفيدي را به دست آوريد. 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.