آموزش پيانو از صفر تا صد

آموزش پيانو از صفر تا صد مي بايست تحت نظر

اساتيد كاملا حرفه اي و با تجربه انجام مي گيرد. بسياري از افراد يا هنرجويان، به دنبال آموزش پيانو از صفر تا صد هستند و قصد دارند كه اين ساز زيبا را به صورت حرفه اي آموزش ببينند. براي آموزش پيانو از صفر تا صد به شما پيشنهاد مي كنيم كه قوانين يادگيري اين ساز دلنشين را رعايت فرماييد و به توصيه هاي اساتيد نيز در اين باره گوش فرا دهيد. در اين مقاله از وب سايت البرز پيانو قصد داريم تا به بررسي آموزش پيانو از صفر تا صد بپردازيم و مطالب و اطلاعات بسيار مهمي را در اختيار شما عزيزان قرار دهيم، بنابراين براي كسب اطلاعات بيشتر تا انتهاي اين مقاله با ما همراه باشيد.

آموزش پيانو از صفر تا صد توسط اساتيد حرفه اي:

همان گونه كه مي دانيد، پيانو يك ساز بسيار زيبا و دل انگيز است كه افراد بسياري در سرتاسر دنيا به آن علاقه دارند. يادگيري و آموزش پيانو نيز يكي از علاقه مندي هاي بسياري از افراد جامعه است. به گونه اي كه حتي پدر مادران علاقه دارند تا فرزندانشان پيانو را از صفر تا صد با يك استاد و مربي با تجربه آموزش ببيند! البته بايد بيان شود كه يادگيري و آموزش پيانو با كمك يك مربي بهترين روش ممكن است، به دليل آنكه مربي مي تواند عادات بسيار خوبي را در شما ايجاد كند و البته استعدادهاي نهفته شما را شكوفا سازد. بنابراين اگر به آموزش پيانو از صفر تا صد علاقه داريد، انتخاب يك استاد و مربي با تجربه مي تواند بسيار مهم و اثر بخش باشد.
ممكن است گمان كنيد كه آموزش پيانو از صفر تا صد تحت نظر  اساتيد و مربيان، براي شما اثر بخش نباشد و امروزه راه ها و روش هاي بسيار نويني براي آموزش پيانو به وجود آمده است كه مي توان از آن ها بهره برد! در واقع بايد اشاره كنيم كه اين تفكر يك تفكر كاملا اشتباه است به دليل آن كه يادگيري و آموزش پيانو تحت نظر يك استاد حرفه اي مزاياي بسياري را به همراه خواهد داشت كه در زير به برخي از مهم ترين آن ها اشاره مي كنيم:

 

آموزش پيانو از صفر

 

  • • ساخت عادات خوب يادگيري پيانو و آموزش در هنرجويان:

وجود يك استاد با تجربه مي تواند براي هنرجويان يك نعمت بسيار بزرگ به شمار رود، به دليل آن كه اساتيد سعي دارند عادات بد يادگيري را در هنرجويان كم رنگ كنند. به علاوه به تقويت عادات خوب در آن ها بپردازند و هميشه در حفظ اين عادات به هنرجويان خود كمك نمايد. در واقع مي توان اذعان داشت كه بخش اعظمي از يادگيري نوازندگي با پيانو نشستن پشت پيانو حركات دست ها و پاها مي باشد، تا زماني كه شما نتوانيد عادات كار كردن با پيانو را در خود تقويت نماييد، به طور قطع در آموزش پيانو با مشكل مواجه خواهيد شد. وجود يك استاد حرفه اي در كنار شما مي تواند تمامي اين نكات مهم را به شما از صفر تا صد آموزش دهد. نكته بسيار مهمي كه بايد بدانيد اين است كه آموزش پيانو از صفر تا صد به همراه اساتيد حرفه اي تضمين نخواهد كرد كه شما به يك نوازنده بزرگ تبديل مي شويد، بلكه همه چيز به خود شما بستگي دارد اما بايد اشاره شود كه وجود اساتيد ماهر در اين زمينه مي تواند راه را براي رسيدن به اهدافتان راحت تر نمايد.
  • • تصحيح اشتباهات و ايرادهاي هنرجويان به هنگام نواختن پيانو:

به صورت كلي هر موضوع يا هر سازي را كه آموزش مي بينيد، استادان تمامي ايرادات و اشتباهات شما را تصحيح مي كنند و به شما آموزش مي دهند كه چگونه ايراد خود را بر طرف نماييد. پيانو نيز از اين قانون مستثني نبوده و اساتيد حرفه اي در اين زمينه به هنگام يادگيري پيانو از صفر تا صد، تمامي ايرادات شما را بر طرف خواهند كرد و درست ترين راه را به شما نشان خواهند داد. در واقغ مي توان اذعان داشت كه به صورت كلي پيانو بايد در حجم، ريتم و سرعت مناسب خود اجرا شود، به علاوه اساتيد در هنگام آموزش پيانو به شما كمك مي كنند كه تمامي اين موارد را رعايت فرماييد. لازم به ذكر است كه اگر شما هنرجويان عزيز حركت انگشتان و حركت دست به صورت كاملا صحيح را بدانيد و آن را آموزش ببينيد، نواختن اين ساز زيبا برايتان بسيار راحت تر و آسان تر خواهد شد به علاوه بعد از مدت كوتاهي علاقه تان به يادگيري و آموزش پيانو و هم چنين انجام تمرين هاي خود بسيار  بيشتر و بيشتر مي شود. شايان به ذكر است كه بدون وجود اساتيد حرفه اي نمي توانيد يادگيري پيانو از صفر تا صد را فرا بگيريد و با اشتباهات خود رشد مي كنيد و در آخر كنار گذاشتن اشتباهات و عادات نامناسبي كه ياد گرفته ايد، بسيار سخت خواهد شد. بنابراين وجود يك مربي يا يك استاد با تجربه از الزامات آموزش پيانو از صفر تا صد خواهد بود.  

 

پيانو از صفر تا صد

 

  • • تهيه جزوات و انواع كتاب هاي آموزش پيانو و يادگيري و كمك به خواندن و تمرين كردن آن ها:

بسياري از اساتيد كتاب ها و جزوه هايي را به شما پيشنهاد مي كنند كه مي تواند در يادگيري و آموزش پيانو تأثير گذار باشد. به ويژه اگر شما در سطح بسيار بالايي از نواختن پيانو قرار داشته باشيد و به دنبال دوره هاي تكميلي تان باشيد، ممكن است مربي شما كتاب ها و آموزش هايي خاص در اين باره براي شما عزيزان در نظر داشته باشد. نكته اي كه بايد به آن توجه داشته باشيد، اين است كه اگر شما عزيزان در خواندن موسيقي و يا درك ساير قسمت هاي تئوري با مشكل مواجه هستيد يا برخي از قسمت هاي آن را درك نمي كنيد، قطعا به تمرين بيشتري نياز خواهيد داشت اما وجود يك مربي مي تواند تمامي اين موارد را براي شما توضيح دهد و با تكرار بسيار، در آموزش و يادگيري شما گام مهمي را بردارد. در واقع وجود يك استاد حرفه اي براي آموزش پيانو مي تواند نققاط ضعف و ايرادات شما را تشخيص دهد و كمك كند تا بتوانيد اين ايرادات را كنار بگذاريد و با ديدي بسيار باز به يادگيري و آموزش پيانو از صفر تا صد بپردازيد. در واقع به جرئت مي توان اشاره كرد كه بدون وجود يك استاد حرفه اي نمي توان تئوري هاي يك موسيقي را به خوبي ياد گرفت.

 

آموزش پيانو

 

  • • وجود اساتيد ماهر در امر آموزش پيانو مي تواند احساس خوبي در شما ايجاد كند

اگر براي آموزش پيانو از صفر از يك استاد ماهر كمك بگيريد، ايشان با تمام علم و روحيه اي كه دارند سعي مي كنند احساس خوبي در شما ايجاد كنند و شما بتوانيد بدون دغدغه از ايشان مطالب آموزنده را بياموزيد. به علاوه اگر بخواهيد در زمينه يادگيري و آموزش پيانو به سطوح بالايي برسيد و اهداف بزرگي در سر داريد، وجود يك استاد با تجربه مي تواند احساس مسئوليت را در شما پرورش دهد. به علاوه استاد و مربي پيانو مي تواند شما را به سمت خواسته ها و آرزوهايتان بكشاند. البته براي رسيدن به اهداف و آرزوهاي خود در اين زمينه، نياز به تمرين و تكرار داريد. وجود يك استاد مي تواند از اين نظر نيز اثر بخش باشد كه تنبلي را تا حد بسياري در شما از بين مي برد و هم چنين شما را به ساز علاقه مند مي كند.

البرز پيانو:

با افتخار بيان مي شود كه مجموعه البرز پيانو در زمينه آموزش پيانو از صفر تا صد همكاري خود را با شما اعلام مي دارد. به علاوه شما مي توانيد براي انجام كوك و رگلاژ پيانو خود با اساتيد اين مجموعه مشورت نماييد. تلفن تماس: 09124908647 نويسنده: وب سايت البرز پيانو
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.