آموزش پيانو در غرب تهران

آموزش پيانو در غرب تهران توسط اساتيد حرفه اي و

ماهر و باتجربه انجام مي گيرد. از آنجايي كه آموزش پيانو امري كاملا تخصصي بوده و اساتيد بايد از تجربه كافي برخوردار باشند، به همين دليل بايد براي يادگيري اين ساز زيبا و دلنشين به اساتيد ماهر كه به آموزش پيانو در غرب تهران مشغول اند، مراجعه كنيد. در اين مقاله از وب سايت البرز پيانو قصد داريم تا به بررسي آموزش پيانو در غرب تهران بپردازيم و نكات مهمي را در اختيار شما كاربران عزيز قرار دهيم. بنابراين براي كسب اطلاعات بيشتر تا انتهاي اين مطلب با ما همراه باشيد.

يادگيري پيانو به صورت حرفه اي:

پيانو سازي بسيار پيچيده و خاص است كه از قطعات بسياري تشكيل شده است. اين ساز زيبا در دو نوع پيانو آكوستيك و پيانو ديجيتال در بازار وجود دارد كه شما بر اساس ميزان بودجه و علاقه خود، مي توانيد يكي از اين نمونه را تهيه فرماييد. پيانوهاي آكوستيك از پيانوهاي ديجيتال قيمت بالاتري دارند، به دليل آن كه قطعات تشكيل دهنده اين ساز بسيار حساس بوده و به صورت مكانيكي مي باشد. لازم به ذكر است كه پيانو آكوستيك از هزاران هزار قطعه مكانيكي تشكيل شده است، بنابراين از قيمت بالاتري برخوردار خواهد بود. يادگيري و آموزش پيانو بهتر است كه با پيانوهاي آكوستيك شورع شود. به دليل آن كه پيانو آكوستيك استانداردها و فاكتورهاي لازم براي آن كه يك پيانيست تمامي شرايط را تجربه كند، دارا مي باشد. از جمله شرايط استاندارد مي توان به موارد زير اشاره داشت:
  • •  تاچ (لمس) صحيح و درست
  • •  وزن كلاويه
  • •  صداي طبيعي آكوستيك و ...
ما متاسفانه در كشورما به دليل بحث هزينه اي و گران بودن اين پيانو و تفاوت قيمتي كه پيانو آكوستيك با پيانو ديجيتال دارد؛ معمولا بيشتر افراد به سمت پيانو ديجيتال روي مي آورند. به غير از پيانو ديجيتال، دستگاه هاي ديگري مانند كيبورد و ... وجود دارد كه به هيچ عنوان براي يادگيري پيانو مناسب نيستند، به دليل آن كه اين دستگاه ها هيچ شباهتي به پيانو آكوستيك ندارد. اما بايد بيان شود كه پيانو ديجيتال نسبت به دستگاه هايي مانند كيبورد براي آموزش و يادگيري بسيار مناسب تر است. لازم به ذكر است كه حالت استاندارد و يادگيري پيانو، با پيانو آكوستيك امكان پذير است.
ما به افرادي كه بخواهند به صورت حرفه اي پيانو را آموزش ببينند و به دنبال آينده اي درخشان از اين طريق هستند، هرگز پيانو ديجيتال را توصيه نمي كنيم. اما افرادي كه قصد يادگيري حرفه اي پيانو را ندارند و فقط مي خواهند به صورت عادي و مبتدي اين ساز را ياد بگيرند، معمولا پيانو ديجيتال را تهيه مي كنند.
استفاده از پيانو ديجيتال براي آموزش پيانو، ضربه اي عظيم به هنرجويان وارد مي كند، به دليل آن كه اين پيانو با پيانو آكوستيك تفاوت بسياري دارد و هنرجوياني كه آموزش پيانو را با پيانو ديجيتال شروع كرده اند بعد از مدتي به پيانو آكوستيك روي مي آورند. همان گونه كه مي دانيد، بسياري از افراد در سرتاسر دنيا به يادگيري و آموزش پيانو علاقه بسياري دارند. مي توان اذعان داشت كه پيانو يك ساز بسيار محبوب در بين افراد است و همه به صداي دلنشين و نواختن اين ساز علاقه دارند. ممكن است شما نيز جزء آن دسته از افرادي باشيد كه به ساز پيانو علاقه داشته و مي خواهيد آن را به صورت كاملا حرفه اي ياد بگيريد.
بايد بيان شود كه براي يادگيري پيانو به زمان بسيار و تمرين فراوان نياز داريد، البته بهره گيري و استفاده از تجربيات و علم و دانش يك استاد حرفه اي نيز در اين زمينه تأثير بسيار فراواني دارد. اگر به دنبال آموزش پيانو در غرب تهران هستيد، مي توانيد با اساتيدي كه در اين محدوده زندگي مي كنند و به آموزش پيانو مشغول اند؛ مراجعه فرماييد.

 

آموزش پيانو در تهران

 

چه روش هايي براي آموزش و يادگيري پيانو وجود دارد؟!

بسياري از هنرجويان و افرادي كه مي خواهند آموزش پيانو در تهران يا ساير شهرها را از مقدماتي تا حرفه اي شروع كنند، از اساتيد پيانو، اين سوال را دارند كه چه روش هايي براي يادگيري و آموزش پيانو وجود دارد؟ بهترين روش براي يادگيري و آموزش پيانو تهران كدام است؟ كم هزينه ترين روش براي يادگيري پيانو چيست؟ و ...
براي آن كه بتوانيم به تمامي سوالات شما پاسخ مناسبي بدهيم، بايد بيان كنيم كه روش هاي يادگيري و آموزش پيانو در هر جاي دنيا به سه صورت وجود دارد، كه در زير به آن ها اشاره مي كنيم:
  1. 1.آموزش پيانو به شكل سنتي

  2. 2. مشاهده ويدئوهاي آموزشي پيانو

  3. 3. آموزش پيانو به كمك اپليكيشن و نرم افزارهايي كه در زمينه وجود دارد

حال در قسمت بعد به بررسي هر كدام از اين سه روش مهم در يادگيري پيانو مي پردازيم;

 

 

آموزش پيانو تهران

 

آموزش پيانو به شكل سنتي:

مي توان اذعان داشت كه يكي از موثر ترين و بهترين روش ها براي يادگيري و آموزش پيانو در تهران و استان هاي ديگر، همان روش سنتي است كه توسط اساتيد حرفه اي پيانو ارائه مي شود. لازم به ذكر است كه آموزش سنتي پيانو به معناي قرار گرفتن استاد و هنرجو در كنار يك ديگر بوده و استاد تمامي نكات و مواردي كه هنرجو براي يادگيري به آن را نياز دارد، به هنرجو انتقال مي دهد. لازم به ذكر است يكي از مزاياي بسيار مهم اين روش آموزش پيانو، اين است كه در اين روش هنرجو به صورت همزمان آموزش مي ‌بيند و در همان لحظه نيز مي تواند بازخورد آن ‌را دريافت ‌كند. در اين روش بهره گيري از يك استاد حرفه اي و ماهر از اهميت بسزايي برخوردار است به دليل آن كه بار اصلي اموزش پيانو بر عهده اساتيد محترم است. نكته بسيار مهمي كه بايد بدانيد اين است كه بهترين اساتيد آموزش پيانو تهران و ساير شهر ها، سعي دارند تا انگيزه هنرجو را براي يادگيري و آموزش پيانو تقويت كرده و علاقه آن ها به ساز پيانو را بيشتر نمايند. بدين صورت است كه هنرجو با مشكلات يادگيري از جنبه ‌هاي مختلف آشنا مي شود و كم كم زير و بم ساز را درك خواهد كرد. از طرفي هنرجو بايد با استاد خود احساس راحتي كرده و تمامي سوال هاي مربوط به آموزش پيانو را از ايشان بپرسد. اين نوع ارتباط شخصي را مي ‌توان به عنوان برترين ويژگي آموزش پيانو با روش سنتي برشمرد.
اما بايد اشاره شود كه آموزش سنتي مشكلات خاص خود را دارد. بزرگترين مشكل اين روش پيدا كردن و يافتن يك مدرس و استاد با تجربه در اين زمينه است. كه البته با به وجود آمدن اينترنت و گسترش آن، تقريبا اين مشكل نيز حل شده است و شما مي توانيد با مراجعه به وب سايت هاي مختلف پيانو، با اساتيدي كه به آموزش اين ساز زيبا مشغول اند مشورت نماييد. به عنوان مثال براي آموزش پيانو در غرب تهران مي توانيد به وب سايت البرز پيانو مراجعه كرده و با اساتيد اين مجموعه مشورت نماييد.

مشاهده ويدئوهاي آموزش پيانو :

همان گونه كه بيان كرديم با گسترش اينترنت زندگي افراد بسيار ساده شده است. يكي از راه هاي آموزش پيانو مشاهده ويدئوهاي اموزشي است كه در دنياي اينترنت وجود دارد. البته اين ويدئوهاي آموزشي به صورت كامل و حرفه اي به شما پيانو را آموزش نمي دهد و به تنهايي مناسب نيست. اما اگر مدرس خوب و ويدئوهاي آموزشي در كنار يك ديگر باشند، در آموزش پيانو به شما كمك خواهند كرد.
نكته بسيار مهمي كه بايد بدانيد، مهم ترين روش و بهترين آن براي يادگيري و آموزش پيانو در تهران مراجعه به اساتيد با تجربه در اين زمينه است. بقيه روش ها، راهكارهاي بسيار ابتدايي هستند كه براي آموزش حرفه اي پيانو مناسب نمي باشند.

 

 

آموزش پيانو

 

آموزش پيانو با اپليكيشن:

اپليكيشن ها و نرم افزارهاي بسيار مختلفي براي آموزش و يادگيري پيانو وجود دارد كه البته همه آن ها مناسب نيستند. برخي از اين اپليكيشن ها مجاني بوده و برخي ديگر براي استفاده بايد مبلغي را پرداخت كنيد. در كل اگر بخواهيد پيانو را به صورت اصولي و مناسب ياد بگيريد، بهترين راه و روش، آموزش پيانو به صورت سنتي است.

مجموعه البرز پيانو:

شما مي توانيد براي آموزش پيانو در غرب تهران به صورت حرفه اي به وب سايت البرز پيانو مراجعه كرده و هم چنين براي انجام اموري مانند كوك و رگلاژ پيانو ، كارشناسي خريد ساز و ... با اساتيد اين مجموعه مشورت نماييد. تلفن تماس: 09124908647
نويسنده: وب سايت البرز پيانو
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.